شناسهٔ خبر: 67318030 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

روز شلوغ پزشکیان/ دیدار با کشاورزان و پزشکان و هنرمندان و همایش در امجدیه

ما خواهان آشتی ملی هستیم. بنا بر ا‌ین دولت آقای پزشکیان دولت اول خودشان خواهد بود.

صاحب‌خبر -

    علی تاجرنیا رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان تهران در نشست خبری عصر شنبه دوم تیر از انتصاب خانم زرآبادی به عنوان سخنگوی ستاد مرکزی خبر داد و گفت:  هرچه به فضای انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم فضای کار هم زیادتر می‌شود و شاهد افزایش  هر روزه شیب آمار آرای دکتر پزشکیان به نسبت روزهای گذشته هستیم و همین انتظار اطلاع رسانی بیشتر را ایجاد کرده است.

   به گزارش عصر ایران رییس ستاد تهران پزشکیان فردا-  سوم تیر – را روز بسیار شلوغ  پزشکیان توصیف کرد و در بیان جزییات برنامه ها گفت: در ابتدا دیداری با فعالان عرصه کشاورزی خواهد داشت و در ادامه دیدار با اتاق بازرگانی و سپس حضور در همایش سلامت و اعضای جامعه پزشکی و همچنین حضور در همایش ایثارگران و حضور در همایش اهالی فرهنگ و هنر و حسن ختام برنامه های فردا هم همایش بزرگ حامیان در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی خواهد بود.

   تاجرنیا در ادامه جلسه با رد ادعای رویکرد قومی گفت: وقتی شعار ستاد «برای ایران» است و مرکزیت آن از اقوام مختلف تشکیل می‌شود به این معنی است که اجتماعی از ادیان و اقوام مختلف را در خود جای داده و درنشستی که در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد این امر مشهود بود کما این که نمایندگان اقوام و مذاهب مختلف در آن سخن رانی کردند. تأکید دکتر پزشکیان و ستاد  بر ایران یکپارچه و منسجم است.

   وی در پاسخ به این پرسش که موج مورد انتظار به راه افتاده یا نه گفت: شرایط مشارکت مردم و وضعیت حال حاضر کشور شرایطی را ایجاد کرد که چه در طبقات متوسط و چه فقیرتر با صندوق رای قهر کردند و با توجه به این انتخابات و انتخابات مجلس که سه ماه پیش بود ما معتقدیم زمانی که دولت اول آقای رئیسی تمام می‌شد سال آینده بسیاری از افراد و مردم انتقادات جدی نسبت به عملکرد ۴ ساله ایشان داشتند اما متاسفانه با وقوع این اتفاق تلخ و انتخابات زودهنگام و نگاه نسل z و اینکه آنها قدرت تحلیل  دارند نگاه شان تهییجی نیست و نیازمند صرف وقت است اما رشد آن ها   مثبت بوده و ممکن است مشارکت بالایی داشته باشیم. درسی که ما از نسل z می‌توانیم بگیریم این است که بچه‌های جوان‌تر با توجه به اینکه برایشان انتخابات شورانگیزه اما اقناع سازی آن دو اتفاق پررنگ بوده و ما باید بر مبنای بازسازی امید و بازسازی اعتماد با آنان ارتباط بگیریم.

  تاجرنیا درباره نقش حضور پررنگ جواد ظریف در ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت: خودشان پتانسیلی بزرگ حتی برای اداره قوه مجریه کشورند  ومطلع از امور کشور بوده و حضور ایشان در کنار دکتر پزشکیان سبب هم افزایی و خدمت بیشتر به کشور خواهد شد.

  تاجر‌نیا همچنین گفت: با توجه به نظرسنجی‌هایی که نسبت به کاندیداهایی که ثبت نام کردند و بعد اعلام شد، شیب دکتر پزشکیان در رشد و افزایش آرا بیشتر از بقیه افراد بوده و تقریباً در اکثریت نظرسنجی‌ها تغییر جایگاه بین جلیلی و قالیباف به وجود آمده و آرای دکتر پزشکیان در اکثر نظرسنجی‌ها دوم و در برخی در رتبه اول جای دارد. 

  او در عین حال تصریح کرد: توقف در نظرسنجی‌ها مانع فعالیت همه جانبه ما خواهد شد. ما مسیر دشوارتری داریم و در تلاشیم افرادی را که قصد شرکت ندارند مجاب و  افراد مردد را نیز قانع کنیم تا به دکتر پزشکیان رای دهند.

  خبرنگاری هم پرسید دولت آقای پزشکیان دولت سوم روحانی خواهد بود یا دولت سوم خاتمی؟  او پاسخ داد: ما خواهان آشتی ملی هستیم. بنا بر ا‌ین دولت آقای پزشکیان دولت اول خودشان خواهد بود.

نظر شما