شناسهٔ خبر: 67317477 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

تابستان امسال در سواحل گیلان چه خبر است/ این افراد چه چیزی را تبلیغ می کنند؟

اقتصادنیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: حدود ۴۰ مبلغ در سراسر استان گیلان در طرح تبلیغی سواحل در تابستان امسال فعالیت تبلیغی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  حجت الاسلام محمدعلی نجفی گیلانی عصر روز شنبه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و فرارسیدن عیدسعید غدیر اظهار کرد: برای این تعداد مبلغ ۲ دوره آموزشی به منظور فعالیت تبلیغی در سواحل گیلان برگزار شد.

وی در ادامه با تشریح کارهای انجام شده تبلیغات اسلامی گیلان در چند ماه اخیر افزود: اقدامات راه اندازی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های خمام و ماسال انجام شده که به زودی افتتاح می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان راه اندازی قرارگاه نوجوانان را از دیگر کارهای انجام شده عنوان کرد و ادامه داد: اتاق وضعیت فرهنگی در موضوعات فرهنگی و اجتماعی راه اندازی شد ضمن اینکه قرارگاه بانوان نیز کارش را شروع خواهد کرد.

خبر مرتبط
رفع توقیف خودروها به دلیل کشف حجاب+جزئیات

اقتصادنیوز: مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: تعداد هشت هزار دستگاه خودروی توقیف شده در پارکینگ به علت تخلف کشف حجاب رفع توقیف شدند.

وی در ادامه به تخصصی کردن فضای تبلیغ مبلغان اشاره کرد و افزود: به دنبال این هستیم تا مبلغان متناسب با نیاز جامعه با کارگروه تخصصی مبلغان فضای مجازی شکل گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد: برگزاری جشن قرآنی در ماه مبارک رمضان با محوریت مفاهیم قرآن، نشست تخصصی جامعه مجاهد با حضور مبلغان و کنشگران فرهنگی، برگزاری ۱۹ دوره آموزشی ارزیابی و اعطای مدرک تفسیر قرآن از دیگر برنامه های انجام شده در چندماه اخیر در گیلان است.

خبر مرتبط
ختم کلام پورمحمدی در مناظرات /در بحث حجاب هی کشیدیم و کشیدیم تا پاره شد+فیلم

اقتصاد نیوز :پور محمدی در سخنان پایانی خود درمناظره انتخاباتی مجدد به موضوع حجاب اشاره کرد.

وی اظهار کرد: گیلان دارای حدود ۷۰۰ حافظ پنج جزء قرآن کریم و ۲۰۰ قاری تقریبا حرفه ای است که ظرفیت خوبی در استان در حوزه قرآنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به برگزاری طرح زندگی با آیه ها در ماه مبارک رمضان در استان اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ هزار نفر در این طرح مشارکت کردند.

وی بیان کرد: مردمی کردن تبلیغ (نهضت تبلیغ)، نگاه تخصصی به دین و تعامل حداکثری با دستگاه های فرهنگی و مجموعه های مردمی رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز در این مراسم با تشریح برنامه های عید سعید غدیر در رشت گفت: گروه برنامه محفل چهارم ماه جاری در رشت برنامه دارند، این برنامه از شبکه استانی و سه به صورت زنده پخش می شود.

یاسر محجوب اظهار کرد: جشن عیدغدیر با همکاری سپاه قدس و تبلیغات اسلامی گیلان عصر دوشنبه هفته جاری در پیاده راه فرهنگی برگزار خواهد شد که برنامه محفل یکی از این برنامه ها است.

وی بیان کرد: به مناسبت عیدسعید غدیر بیش از ۱۰۰ غرفه ایستگاه صلواتی با محور مردمی و گروه های فرهنگی در رشت در شب و روز عیدغدیر برای پذیرایی از مردم فعال می شود.

 

نظر شما