شناسهٔ خبر: 67317150 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

پزشکیان: تمام مشکلات را با وحدت حل می‌کنیم

مسعود پزشکیان عصر امروز، ۲ تیرماه در سالن مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز و در جمع مردم این شهر گفت: آنچه در زندگی به آن اعتقاد دارم، صداقت است و به شما قول می‌دهم به فکر دختران، زنان، دانشجویان، کشاورزان و تمام اقشار جامعه باشم.

صاحب‌خبر -

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید ما می‌توانیم تمام مشکلات مملکت را در دست در دست هم، حل کنیم.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان عصر امروز، ۲ تیرماه در سالن مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز و در جمع مردم این شهر گفت: آنچه در زندگی به آن اعتقاد دارم، صداقت است و به شما قول می‌دهم به فکر دختران، زنان، دانشجویان، کشاورزان و تمام اقشار جامعه باشم.

کاندیدای ریاست جمهوری اسلامی ایران در ادامه با قول اینکه هیچ‌گاه زیر بار زور نرود، گفت: به‌هیچ‌وجه تبعیض و بی عدالتی را نخواهم پذیرفت.

وی با یادآوری اینکه شیراز و فارس، زمانی مرکز امپراطوری دنیا بوده است، گفت: ملتی که از گذشته خود بی‌خبر باشد، نمی‌تواند آینده را تصویر کند. شما میراث‌دار فرهنگ و تاریخ اصیل کوروش هستید و ما می‌توانیم تمام مشکلات مملکت را در دست در دست هم، حل کنیم.

پزشکیان گفت: با مردم سیلی به راه می‌اندازیم که هیچ مانعی برابر آن نتواند مقاومت کند، چون به خودمان، یعنی به تمام اقوام ایرانی باور داریم.

وی با اشاره به اینکه نسل جدید جوانان ایران اگر باور شوند، فردا را خواهند ساخت، گفت: قول می‌دهم صدای آن‌هایی باشم که صدایشان شنیده نشده است؛ صدای محرومان، دور افتادگان، مظلومان، روستاییان، قشقایی‌ها و لر زبان‌ها، مطمئن باشید صدای بی‌صدایان خواهم بود.

نظر شما