شناسهٔ خبر: 67316996 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

متئو دارمیان:

اسپانیا به ما یاد داد که دوباره اشتباه نکنیم

متئو دارمیان، مدافع تیم ملی ایتالیا، می‌گوید که آن‌ها از بازی مقابل اسپانیا یاد گرفته‌اند که اشتباهات مشابه را تکرار نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، متئو دارمیان با وجود اینکه حتی یک دقیقه در بازی مقابل اسپانیا بازی نکرد، در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که این بازی به آن‌ها آموخته تا اشتباهاتی را که مرتکب شده‌اند، تکرار نکنند.

دارمیان گفت: "بازی با اسپانیا به ما کمک کرد که اشتباهات مشابهی را مرتکب نشویم و با میل و اراده درست به میدان برویم تا در بازی بعدی پیروز شویم و جواز صعود به دور بعدی را به دست آوریم."

ایتالیا برای صعود به دور بعدی باید کرواسی را از پیش رو بردارد. دارمیان درباره این بازی گفت:"سعی می‌کنیم بازی خود را انجام دهیم، سعی می‌کنیم در مقابل حریفی که به خوبی می‌شناسیم ویژگی‌هایی که باید را نشان دهیم؛ آن‌ها حریفی بسیار قوی و باتجربه هستند."

او با اشاره به ترکیب کرواسی گفت: "علاوه بر مارسلو بروزوویچ که همه ما او را می‌شناسیم، بازیکنان با کیفیت و بسیار قوی دارند که باید مراقب آن‌ها باشیم. اما در عین حال سعی می‌کنیم بازی خود را با سلاح‌هایی که داریم انجام دهیم و مطمئنم که می‌توانیم."

2046561

ایتالیا روز دوشنبه، 24 ژوئن، باید به مصاف کرواسی برود. این بازی برای ایتالیا اهمیت زیادی دارد و در دیگر دیدار این گروه اسپانیا به مصاف آلبانی خواهد رفت.

نظر شما