شناسهٔ خبر: 67316963 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

وینیسیوس با 193 میلیون دلار ارزشمندترین بازیکن کوپا آمریکا 2024 شد

ستاره برزیلی رئال مادرید با عبور از فدریکو والورده، لائوتارو مارتینز، رودریگو و خولیان آلوارس در صدر فهرست باارزش‌ترین بازیکنان کوپا آمریکا 2024 قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

وینیسیوس ارزشمندترین بازیکن کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ لقب گرفت.

به گزارش ایسنا، در تاریخ بیش از ۱۰۰ ساله کوپا آمه‌ریکا، ستارگان زیادی در این رقابت‌ها حضور داشتند؛ ستارگانی چون دیگو مارادونا، پله، زیکو، روماریو و رونالدو که همگی در این رقابت‌ها درخشیدند.

این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۴، با دیدار آرژانتین و کانادا شروع شد که آلبی‌سلسته قهرمان جهان توانست با دو گل به برتری برسد. به بهانه شروع این رقابت‌ها نگاهی به ۵ ستاره ارزشمند کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ می‌اندازیم.

وینیسیوس – ۱۹۳ میلیون دلار

وینگر برزیلی رئال مادرید نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار ارزش دارد. بدون شک او در حال حاضر در زمره بهترین بازیکنان جهان نیز محسوب می‌شود. البته انتقادی که به وینیسیوس وارد شده این بوده که او در تیم ملی برزیل برخلاف رئال مادرید درخشان ظاهر نشده است و باید دید بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان او با سلسائو چه نتیجه‌ای خواهد گرفت.

فدریکو والورده - ۱۲۸ میلیون دلار

کاپیتان آینده رئال مادرید  برای اروگوئه و رئال مادرید نقش محوری ایفا می کند. والورده در حمله و دفاع یک بازیکن کامل است و دومین بازیکن ارزشمند کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ است.

لائوتارو مارتینس - ۱۱۷ میلیون دلار

مهاجم آرژانتینی در سری‌آ با اینتر بسیار خوب ظاهر شده است و فصل قبل آقای گل سری آ شد. او کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ را نیز با گلزنی برابر کانادا شروع کرد.

رودریگو - ۱۱۷ میلیون دلار

وینگر رئال مادرید به خاطر مهارت‌های دریبلینگ و توانایی در زدن گل‌های مهم شناخته می‌شود. رودریگو همچنان بازیکنی کلیدی برای رئال مادرید و تیم ملی برزیل است. بازی‌های او باعث تمجید هواداران و کارشناسان شده و حالا به دنبال قهرمانی با برزیل در کوپاست.

خولیان آلوارس – ۹۶ میلیون دلار

هیچ بازیکنی در این سن جوان به اندازه خولیان آلوارس قهرمانی ندارد. قهرمان کوپا لیبرتادورس، لیگ قهرمانان اروپا، کوپا آمریکا، جام جهانی باشگاه‌ها و جام جهانی به دنبال رسیدن به افتخاری دیگر است. او مهاجم ماهری است که می‌تواند از کوچکترین فرصت‌ها گل بسازد.

دوره قبل آرژانتین توانست با برتری برابر برزیل عنوان قهرمانی کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ را به دست بیاورد و در کنار برزیل بخت نخست قهرمانی در این دوره است.

نظر شما