شناسهٔ خبر: 67316872 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تعیین تکلیف تراکتور در جلسه استانداری آذربایجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی اعلام کرد به زودی جلسه‌ای در استانداری برای تعیین تکلیف باشگاه تراکتور برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، موضوع واگذاری امتیازی باشگاه تراکتور موجب نگرانی هواداران این تیم پرطرفدار تبریزی شده است. محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تصمیم قطعی خود برای فروش امتیاز را گرفته، اما مسئله این است که تراکتور با وجود اطلاعیه‌های متعدد هیچ خریداری ندارد و به همین خاطر یک بلاتکلیفی عجیب در این باشگاه به وجود آمده است.

در این رابطه زنوزی که ایران را ترک کرده، قبل از سفر خود نماینده تام اختیار برای واگذاری باشگاه تراکتور را به استانداری آذربایجان شرقی معرفی کرده و حالا قرار است جلسه‌ای فوری در خصوص واگذاری این باشگاه در استانداری برگزار شود.

حبیب ستوده‌نژاد، مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی در این باره به خبرگزاری ایسنا گفته است: «پیگیر برگزاری جلسه نهایی تصمیم‌گیری درباره شرایط مالکیتی تراکتور در استانداری هستیم. در این جلسه تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.»

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی پیرامون باشگاه تراکتور رخ می‌دهد و وضعیت مالکیت این باشگاه چگونه خواهد شد.

نظر شما