شناسهٔ خبر: 67316826 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردای اقتصاد | لینک خبر

تهرانی‌ها منتظر رگبار و رعد وبرق باشند

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

صاحب‌خبر -

مهر: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (شنبه) در اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش امروز در آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل، نیمه غربی سواحل دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی واقع در استان‌های البرز، تهران و سمنان است.

یکشنبه علاوه بر مناطق فوق در بخش‌هایی از شرق کردستان، شمال همدان، شمال مرکزی، قم و خراسان رضوی نیز رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه در شمال غرب استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و سواحل دریای خزر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

سه‌شنبه و چهارشنبه در مناطقی از شمال غرب، غرب و مناطقی در مرکز و شمال شرق کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی ۲ روز آینده با نفوذ جریان شمالی به سواحل دریای خزر در استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

طی ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل و بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی در غرب و شمال غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

طی ۳ روز آینده دریای عمان و شنبه و یکشنبه دریای خزر مواج است.

برچسب‌ها:

نظر شما