شناسهٔ خبر: 67316769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار ملارد:

اصناف ملارد در مشارکت حداکثری انتخابات نقش آفرینی کنند

ملارد- فرماندار ملارد با بیان اینکه بازاریان و اصناف همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند، گفت: اصناف و بازاریان می توانند زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسدی بعد از ظهر شنبه در آئین تجلیل از رؤسای اتحادیه‌های صنفی که به مناسبت گرامیداشت یکم تیر روز اصناف در سالن اجتماعات فرهنگسرای بعثت برگزار شد، اظهار کرد: اصناف و بازاریان همواره پای کار انقلاب و نظام اسلامی هستند و با دادن ۱۱ هزار شهید برای انقلاب سنگ تمام گذاشته و دین خود را ادا کردند.

وی افزود: اصناف شهرستان ملارد نیز از این غافله عقب نمانده و بیش از ۴۳ شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب کرده است.

اسدی تصریح کرد: یکی از اهداف دائمی دشمنان نظام از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تا به امروز این بوده است که یک دو قطبی خطرناکی را میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آورند.

وی ادامه داد: مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر سیلی محکمی بر چهره دشمنان این ملت و نظام جمهوری اسلامی خواهند زد.

فرماندار ملارد با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات این دوره تکمیل کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت است، گفت: از مهم‌ترین مؤلفه‌های خلق حماسه، حضور گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری است که پیامدهای بسیار مثبتی را برای آینده کشور در پی خواهد داشت.

نظر شما