شناسهٔ خبر: 67316424 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

کارزار حمایت محمدجواد ظریف از دکتر پزشکیان کارزار حمایت محمدجواد ظریف از دکتر پزشکیان

در بخشی از بیانیه ی دعوت به این کارزار آمده است: من، محمدجواد ظریف به همراه امضاکنندگان این کارزار از دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنیم. ما می‌دانیم با ریاست جمهوری دکتر پزشکیان، اساس و هدف سیاست خارجی تأمین منافع ملی، تضمین امنیت ملی، پاسداری از حیثیت ملی ایران و منزلت

صاحب‌خبر -

 

 

در بخشی از بیانیه ی دعوت به این کارزار آمده است: من، محمدجواد ظریف به همراه امضاکنندگان این کارزار از دکتر مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنیم. ما می‌دانیم با ریاست جمهوری دکتر پزشکیان، اساس و هدف سیاست خارجی تأمین منافع ملی، تضمین امنیت ملی، پاسداری از حیثیت ملی ایران و منزلت بین‌المللی ایرانیان و بهبود کیفیتِ زندگی «مردم» خواهد بود. ما دولتی می‌خواهیم که در سیاست خارجی، شعارهای دهان پُرکُن که جیب مردم را خالی کند ندهد؛ شعاری ندهد که «مردم» را گرفتار تأمین دارو و «صنایع ملی» را گرفتار تأمین مواد اولیه و کسب آخرین فن‌آوری‌ها کند. هدفِ سیاست خارجی دولت نباید تنها «بقا» باشد؛ بلکه در سیاست خارجی «توسعه کشور» را پیگیری کند. دولتی می‌خواهیم که از شرق‌گرایی و غرب‌گرایی پرهیز کند و همزمان شرق‌ستیز و غرب‌ستیز هم نباشد.دکتر محمد جواد ظریف که این روزها در حمایت از نامزدی دکتر مسعود پزشکیان در ستاد انتخاباتی ایشان حضور دارد در بخش دیگری از بیانیه ی کازار دعوت همگانی آورده است:ما می‌خواهیم از زندگی حداقلی و صرفاً تأمین معیشت «بخورنمیر»، به یک «زندگی رضایت‌بخش» و شایسته مردم ایران برسیم که در آن همه مردم فرصت رشد و خلاقیت و بالندگی داشته باشند.

نمی‌خواهیم مردم مدام چشم‌شان به اخبار باشد تا ببینند بیش‌تر تحریم می‌شویم یا نمی‌شویم، جنگ می‌شود یا نمی‌شود، فردا نرخ دلار بالا می‌رود یا پایین می‌آید، گرفتار «فشار حداکثری» خواهیم شد یا «فشار حداقلی»؛ در کشور بزرگ و کهنی مثل ایران، در شأن مردم نیست که از آینده خود مطمئن نباشند و نخبگان‌مان آینده خود را در گوشه دیگری از جهان جستجو کنند.

دوباره برای ایرانی سربلند

چنانچه در نظر دارید با قبول دعوت دکتر ظریف به سیل خروشان حامیان و علاقمندان دکتر مسعود پزشکیان پیوسته و برای ایران و برای تغییر شرایط امروز کشور که قاعدتا مورد رضایت هیچ ایرانی فهیم و دلسوزی نیست می توانید از طریق لینک زیر وارد کارزار دعوت دکتر محمدجواد ظریف گشته و با امضای کارزار به جمع ما بیپوندید. انتظار این است که هرکدام از ما یک ستاد باشیم و با معرفی و به اشتراک گذاشتن این مطلب گام بزرگی به سوی پیروزی در انتخابات هشتم تیرماه برداریم. 

لینک برای مشارکت در کارزار: https://www.karzar.net/pezeshkian

 

منبع: sharghdaily-934911

نظر شما