شناسهٔ خبر: 67316331 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

راه شهید رئیسی راهی است که می‌تواند مردم را پای انقلاب نگهدارد

روح الله متفکر آزاد با اشاره به خدمات شهید رئیسی، گفت: ما معتقدیم راه شهید رئیسی راهی است که می‌تواند مردم را پای انقلاب نگهدارد و این مسیر تنها همان مسیری است که باید حفظ شود و تداوم پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر روح الله متفکر آزاد، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در همایش تخصصی «امتداد ابراهیم» که در سال اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد با اشاره به تعیین کنندگی خط مشی دولت‌ها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: ما معتقدیم راه شهید رئیسی راهی است که می‌تواند مردم را پای انقلاب نگهدارد و این مسیر تنها همان مسیری است که باید حفظ شود و تداوم پیدا کند.

متفکر آزاد با اشاره به همپوشانی حدود یکساله زمان مجلس یازدهم با دولت ابراز داشت: ما در طول یک سال اول مجلس، حتی در خود مجلس که فاصله چندانی با نهاد ریاست جمهوری نداشت، یک بار هم رئیس جمهور وقت را ندیدیم، اما در زمان شهید رئیسی، شاهد این بودیم که دولت واقعاً در میدان پیگیر کارها و مشکلات بود و مجلس به نظارت پرداخت.

وی افزود: مردم به این علت عاشق شهید رئیسی شدند که زیستن او بین مردم را تجربه کردند. رئیس جمهور شهید در معرفی افراد بسیار دقت نظر داشت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فسادستیزی قاطعانه شهید رئیسی عنوان کرد: ۱۲۰۰ پرونده قضایی برای رد مال در دولت ایشان به قوه قضائیه تحویل شد.

وی ادامه داد: دولت شهید رئیسی برخلاف ادعای آقایان بسیار عالمانه و بر اساس کارشناسی به رفع مشکلات اقتصادی می‌پرداخت؛ ما در این سه سال درگیر مباحث بودجه بودیم و دولت شهید رئیسی از منضبط‌ ترین دولت‌ها بود تا کمترین هزینه‌ها بر مردم وارد شود و اینکه توانست تورم را از مرز ۶۰ درصد به ۳۰ درصد کاهش بدهد، به همین خاطر بود.

متفکر آزاد ادامه داد: دولت شهید رئیسی توانست فروش نفت را به شدت افزایش دهد، پول‌های بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف را برگرداند، تنش‌ها با عربستان، آذربایجان و ... را مدیریت کرد و ایران عضو پیمان‌های بزرگ مانند شانگهای و بریکس شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره با ۵۵۰ همت بدهی پرداخت شده توسط دولت سیزدهم گفت: اخلاق مداری و شیوه برخورد صحیح با منتقد و مطالبه گران، نجات دادن کشور از دست بیماری کرونا، فعال کردن بیش از هشت هزار شرکت و مجتمع راکد، رشد اقتصادی بدون نفت و با نفت در دولت شهید رئیسی معنا پیدا کرد.

وی در پایان گفت: مهار کردن نقدینگی، جمع کردن صف‌های مرغ و گوشت، افزایش تولید ناخالص داخلی بیش از دوبرابر و اتفاقات دیگر همگی ناشی از فعالیت‌ها و خدمات دولت شهید رئیسی بود.

انتهای پیام

نظر شما