شناسهٔ خبر: 67316051 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

پیشکسوت استقلال: بازی‌های آخر را چه کسی برای پرسپولیس درآورد؟

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید مشکل اصلی آبی ها در تمام این سال ها تغییر پی در پی سرمربی و مدیرعامل بوده و حالا بهتر است جواد نکونام در استقلال بماند.

صاحب‌خبر -
پیشکسوت استقلال: بازی‌های آخر را چه کسی برای پرسپولیس درآورد؟
کد خبر: 664333
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۲ ۱۷:۵۰:۴۴

ستار همدانی پیشکسوت تیم استقلال به خبرورزشی گفت: حرفی که می‌زنم در  ثبات است و این ثبات در همه سطوح است، چه در زمینه کادرفنی، چه بازیکنان و چه مدیریتی لازم است. ثبات موضوعی است که در یک دهه اخیر در استقلال دیده نشده است.

به گزارش خبرورزشی، او ادامه داد: شما ببینید فرهاد مجیدی موفق شد استقلال را قهرمان کند ولی نتوانستند او را نگه دارند. فکر می‌کنم این فرصت باید به نکونام داده شود تا بتواند اهدافش را در تیم پیاده کند. 

همدانی در مورد عملکرد نکونام گفت: فکر می‌کنم نکونام با توجه به داشته هایش خیلی خوب نتیجه گرفت. شما ببینید بازی های آخر را چه کسی برای پرسپولیس در آورد؟ وحید امیری که روی نیمکت نشسته بود اما استقلال اصلا این شرایط را نداشت. واقعا استقلال روی نیمکت شرایط پرسپولیس، سپاهان و تراکتور را نداشت.

همدانی در پایان گفت: استقلال یامگا و مهدی پور را در نیم فصل از دست داد تا نکونام همان تیم نصفه و نیمه را هم در اختیار نداشته باشد. من فکر می‌کنم با تقویت تیم، جواد نکونام می‌تواند فصل آینده در استقلال موفق باشد و حتی در این فصل جام بگیرد.

 

نظر شما