شناسهٔ خبر: 67316031 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تقسیم امتیازات بین گرجستان و چک + فیلم

تقابل تیم‌های ملی گرجستان و جمهوری چک در مرحله گروهی هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا برنده نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین دیدار روز نهم مسابقات یورو 2024، از ساعت 16:30 امروز (شنبه - به وقت تهران) تیم‌های ملی فوتبال گرجستان و جمهوری چک در دومین بازی خود از گروه F در ورزشگاه فولکس پارک شهر هامبورگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک - یک و تقسیم امتیازات پایان یافت.

اسامی داوران بازی‌های یکشنبه و دوشنبه یورو 2024

شاگردان ایوان هاشک در دقیقه 23 این بازی توسط هلوژک دروازه گرجستان را بازکردند اما داور این گل را با استفاده از VAR (کمک‌داور ویدئویی) به دلیل خطای هند هلوژک مردود اعلام کرد. در وقت‌های تلف‌شده نیمه اول دانیل زیبرت داور آلمانی بازی با استفاده از VAR یک پنالتی به سود گرجی‌ها اعلام کرد که گئورگس میکائوتادزه آن را تبدیل به گل کرد تا شاگردان ویلی سانیول با برتری یک بر صفر راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم چک برای جبران گل خورده جلو کشید و در دقیقه 59 روی یک کرنر، ضربه سر لینگار به تیر دروازه برخورد کرد، اما توپ برگشتی در برخورد با پاتریک شیک وارد دروازه شد و گل تساوی به ثبت رسید. در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم گرجستان یک ضدحمله بسیار خطرناک طراحی کرد که لوبیانیدزه قدر این موقعیت خوب را ندانست و توپ را به بیرون زد تا بازی با نتیجه تساوی پایان یابد.

گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیسی تیم ملی گرجستان هم در دقیقه 82 به جای سولومون کورکولیا به بازی آمد و به خاطر زود وارد شدن به زمین در هنگام تعویض شدنش با کارت زرد داور جریمه شد.

با ثبت این نتیجه جمهوری چک و گرجستان یک امتیازی شدند و هر دو تیم امیدهای‌شان برای صعود به مرحله حذفی را زنده نگه داشتند.

فیلم خلاصه بازی و گل‌های این دیدار را ببینید.

 

.

 

در ادامه تصاویری از این بازی آمده است.

یورو 2024 , تیم ملی فوتبال جمهوری چک , کشور "گرجستان" , یورو 2024 , تیم ملی فوتبال جمهوری چک , کشور "گرجستان" , یورو 2024 , تیم ملی فوتبال جمهوری چک , کشور "گرجستان" , یورو 2024 , تیم ملی فوتبال جمهوری چک , کشور "گرجستان" , یورو 2024 , تیم ملی فوتبال جمهوری چک , کشور "گرجستان" , یورو 2024 , تیم ملی فوتبال جمهوری چک , کشور "گرجستان" ,

یورو 2024 , تیم ملی فوتبال جمهوری چک , کشور "گرجستان" , یورو 2024 , تیم ملی فوتبال جمهوری چک , کشور "گرجستان" ,

انتهای پیام/

نظر شما