شناسهٔ خبر: 67315990 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اسپانیا در خطر جریمه 30 هزار یورویی یورو 2024 به دلیل استفاده از بازیکن زیر سن قانونی؟

حضور لامین یامال، پدیده جوان بارسلونا، در ترکیب تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 ممکن است جریمه‌ای 30 هزار یورویی برای این تیم به همراه داشته باشد. دلیل این امر، نقض قانون حمایت از جوانان آلمان به دلیل سن یامال و زمان برگزاری بازی‌ها است.

صاحب‌خبر -

این احتمال وجود دارد اسپانیا به دلیل استفاده از بازیکن جوان خود در یورو ۲۰۲۴ جریمه شود.

به گزارش فارس، لمینه یامال با 16 سال و 338 روز، در پیروزی اسپانیا مقابل کرواسی آخر هفته گذشته تاریخ ساز شد و به جوان ترین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در مسابقات قهرمانی اروپا حضور یافته است.

یامال یک فصل دلگرم کننده در فصل 2023-24 برای بارسلونا داشت و با انتظارات زیادی به مسابقات یورو 2024 وارد شد.

یامال تاکنون برای اسپانیا در مرحله گروهی مقابل کرواسی و ایتالیا بازی کرده اما قانون آلمان، اسپانیا را به دلیل حضور در بازی با ایتالیا در معرض خطر 30 هزار یورو جریمه قرار داده است. این به این دلیل است که قانون حمایت از جوانان آلمان، افراد زیر 18 سال را از کار بیش از یک زمان معین منع می‌کند که معمولا ساعت 20 است.

اولین بازی گروهی اسپانیا از ساعت 18 به وقت محلی آغاز شد، اما بازی آنها مقابل ایتالیا از ساعت 21 آغاز شد. یک قانون استثنایی در آلمان وجود دارد که به ورزشکاران اجازه می‌دهد تا ساعت 11 شب کار کنند. بازی اسپانیا و ایتالیا بسیار نزدیک به آن زمان تمام شد اما دوش گرفتن و مصاحبه های بعد از مسابقه نیز در قلمرو کار در نظر گرفته می شود، به این معنی که اسپانیا ممکن است با جریمه روبه‌رو شود.

نظر شما