شناسهٔ خبر: 67315913 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

بازگشت ۳۰۰ هکتار از اراضی ایران در نقطه صفر مرزی آذربایجان

وزیر کشور گفت: تلاش ما بر این است که با اتمام تبلیغات در روز چهارشنبه خود را مهیای روز برگزاری انتخابات کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، احمد وحیدی عصر امروز در جریان سفر به شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: روند اجرایی انتخابات روند مناسب و مطلوب است و تمام استانداران، فرمانداران، بخشداران، عوامل اجرایی و نظارت پای کار آمدند تا یک انتخابات باشکوهی را در هشتم تیرماه شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: کاندیداها مشغول تبلیغات انتخاباتی خود هستند و علاوه بر استفاده از ظرفیت صدا و سیما، با سفر به استان‌های مختلف سعی می کنند تا دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را مطرح کرده وفضای رقابتی سالم و امینی را برای یک انتخاب شایسته مهیا کنند.

وزیر کشور ضرورت ارتقای مشارکت مردم را در پای صندوق‌های رأی یادآور شد و گفت: در هفته جاری امیدواریم بر فضای شور و نشاط انتخاباتی افزوده شده و کاندیداها و طرفداران آنها با رعایت قوانین و مقررات به پر شور شدن برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری کمک کنند.

وحیدی افزود: در ایام تبلیغات کاندیداها سعی کردند تا از تخریب و فضای غبارآلود در ایام تبلیغات پرهیز کنند و انتظار می‌رود هواداران آنها نیز ضوابط و مقررات را رعایت کرده و از تخریب و انتشار اخبار و گزارش‌های غلط پرهیز کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا در یک فضای سالم انتخاباتی رقابت‌ها را به پیش برده و با اتمام تبلیغات در روز چهارشنبه و اعمال ممنوعیت تبلیغات در روز پنجشنبه، خود را مهیای روز برگزاری انتخابات کنیم.

بازگشت ۳۰۰ هکتار از اراضی کشورمان در نقطه صفر مرزی آذربایجان

وزیر کشور اضافه کرد: بر اثر جریان آب در رود ارس، قسمتی از زمین‌های حاشیه روز ارس از بین رفته بود و ما سعی کردیم با انتخاب پیمانکار نسبت به بازگرداندن ۳۰۰ هکتار از زمین‌های از بین رفته، اقدام قانونی را انجام دهیم.

وحیدی بیان کرد: با اصلاح خط مرزی ارس این ۳۰۰ هکتار زمین به اراضی کشورمان در نقطه مرزی ارس الحاق می‌شود که پیمانکار در این زمینه فعالیت عمرانی خود را آغاز کرده است.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: براساس قول پیمانکار و پیگیری استاندار اردبیل قرار شد تا آخر شهریورماه این پروژه و کار ارزشمند انجام شده و ۳۰۰ هکتار از اراضی کشورمان مجدد در خاک جمهوری اسلامی ایران احیا شود.

وزیر کشور تصریح کرد: تمام مناطق مرزی کشورمان در امنیت و آرامش کامل است و در آستانه انتخابات سعی بر این است تا این امنیت و آرامش تداوم پیدا کرده و شرایط مطلوبی را در امنیت پایدار کشور شاهد باشیم.

انتهای پیام/۱۳۱/.

نظر شما