شناسهٔ خبر: 67315522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پزشکیان: ‌مشارکت در انتخابات مانع طمع بیگانگان می‌شود

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما ایرانی‌ها اگر بتوانیم در روند حاکمیت کشور مشارکت داشته باشیم، بیگانگان طمع نخواهند کرد که خللی در داخل کشور به وجود بیاورند و ناامید می‌شوند از اینکه بتوانند با تنشج و جنگ کشور را به هم بریزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مسعود پزشکیان عصر امروز شنبه با حضور در جمع مردم فارس در شیراز اظهارداشت: سلام بر شهید دستغیب، سلام بر شهید دوم، سلام بر بهمن بیگی، سلام به حافظ و سعدی؛ از این همه شور و شوق شرمنده هستم؛ بنده هم یکی همانند شما هستم و قرعه به نام من شده تا در انتخابات شرکت و صدا و نام شما باشم؛ به شما قول می‌دهم به فکر اقوام و طوایف، دانشجو، کشاورزان و…باشم.

وی با بیان اینکه قول می دهم که زیر بار زور نخواهم رفت و به هیچ وجه تبعیض و بی عدالتی را قبول نخواهم کرد، افزود: شیراز و فارس که یک زمانی محل امپراتوری بود؛ شما میراث دار فرهنگ عظیم کوروش هستید. ما قادریم مشکلات ممکلت را با دست به دست هم دادن حل کنیم و سیلی به راه خواهیم انداخت و هیچ کسی یارای مقابله با آن نخواهد داشت.

پزشکیان با بیان اینکه دیروز در مناظره‌ای که بود یکی از کاندیداها گفت نمی‌گذارم رئیس جمهور شوی، گفت: من گفتم این مردم هستند که انتخاب خواهند کرد چه کسی رئیس جمهور خواهد شد و من با پشتوانه شما در برابر زورگویی ها خواهم ایستاد. قول می‌دهم صدای کسانی باشم که صدایشان شنیده نمی شود و صدای محرومان دور‌افتادگان، پیران، مظلومان، روستاییان، اقوام و ...باشم و امیدوارم روز 8 تیرماه با پیروزی در صحنه جشن بگیریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین در مسیر ورود به سالن فرودگاه شیراز در سخنانی کوتاه در پاسخ به سوالی درمورد پیش‌بینی نتیجه انتخابات، گفت: هرچه پیش آید خوش آید؛ امیدوارم مشارکت به نحوی باشد که اعتماد ملی و افتخار کشورمان در نگاه خارجی‌ها افزایش یابد،‌ مردم با حضور پای صندوق رأی برای کشور قدرت تولید کنند.

وی با بیان اینکه ما ایرانی‌ها اگر بتوانیم در روند حاکمیت کشور مشارکت داشته باشیم، بیگانگان طمع نخواهند کرد که خللی در داخل کشور به وجود بیاورند و ناامید می‌شوند از اینکه بتوانند با تنشج و جنگ کشور را به هم بریزند،  تصریح کرد: وظیفه‌ای احساس می‌کردم و تا جایی که می‌شد شور و شوق ایجاد کرد و از دست ما برمی‌آمد، تلاشم را می‌کنم، بقیه‌اش با خدا است؛ من همان آدم قبل هستم، در ذهن من این توهم به وجود نیامده که عوض شده‌ام. این که مردم تصور کنند من تافته جدابافته‌ای هستم برای من سخت است، من جزو همین مردم هستم. از استقبال مردم شرمنده‌ام. با هم می‌توانیم مملکت را درست کنیم و افتخارات گذشته را برگردانیم.

انتهای پیام/

نظر شما