شناسهٔ خبر: 67315466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دلیجان:

انتخابات پیش رو در تراز شهدای انقلاب اسلامی و هفتم تیر برگزار شود

دلیجان- فرماندار دلیجان گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تراز شهدای انقلاب اسلامی و هفتم تیر برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل قاسمی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای اداری دلیجان با اشاره به فرارسیدن هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و سالروز حمله به هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا، اظهار کرد: آمریکا و سایر کشورها، روزانه نهادها و شخصیت‌های مختلفی را تحریم می‌کنند اما نمی‌دانند که در کشور ما نور خدا جلوه‌گر شده و این نورانیت از آغازین روزهای نهضت امام تا همیشه تاریخ تداوم دارد.

وی ادامه داد: شهرستان دلیجان خاستگاه بیش از ۴۰۰ شهید، بیش از ۵ هزار رزمنده بسیجی، بیش از ۵۰۰ جانباز و بیش از ۲۵ آزاده بوده است همچنین میزبان ۳۰ شهید مدافع حرم بوده و به خود می‌بالد که بیش از ۳۵۰ واحد صنعتی در این شهرستان فعالیت دارند.

قاسمی با اشاره به نرخ منفی بیکاری در دلیجان، افزود: باید به دشمنان قسم خورده نظام ثابت کنیم اگر در آغازین روزهای دفاع مقدس در قرارگاه خاتم‌الانبیاء، در یک اعزام بیش از ۱۵۰ دستگاه کامیون به جبهه‌ها اعزام شده این اقدام نشان از همراهی مردم با تمامیت انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان دلیجان با اشاره به انتخابات پیش رو، تصریح کرد: در آستانه ثبت یکی از برگ‌های زرین در تاریخ انقلاب اسلامی هستیم و در صدد هستیم انتخاباتی را برگزار کنیم که در تراز شهدای انقلاب و شهدای هفتم تیر باشد.

وی گفت: با همراهی شورای تأمین و شورای اداری جای جای شهرستان آمادگی برگزاری انتخابات در تراز شهدا انقلاب اسلامی را دارد.

نظر شما