شناسهٔ خبر: 67314857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار تهران:

دانش آموزان رای اولی با بینش سیاسی در انتخابات مشارکت کنند

تهران- استاندار تهران گفت: دانش آموزان رای اولی با بینش سیاسی در انتخابات مشارکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر و شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ بینش سیاسی دانش آموزان رأی اولی اظهار کرد: اگر دانش آموزان با دید باز و عمیق و نگاهی ژرف به موضوع انتخابات، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند با بینش سیاسی داشته باشند می‌توانند در رقم زدن آینده خود شریک شوند.

استاندار تهران با بیان اینکه دانش آموزان برای درک محیط امروز و آینده و پیشرفت کشور نیازمند ارائه مسؤولیت هستند، گفت: باید برای دانش آموزان در انتخابات و مشارکت‌های سیاسی کشور، نقشی فراتر از رأی اولی بودن در نظر بگیریم.

فخاری با اشاره به نوجوانان و دانش آموزانی که در زمان جنگ به جبهه‌های جنگ رفتند و حماسه آفریدند و شهید شدند، عنوان کرد: آنها به یک سفر کورکورانه نرفتند و نگاه عمیق به مسائل کشور و جنگ داشتند و امروز نیز نیازمند این هستیم که بینش دانش آموزان را افزایش دهیم و با دادن نقش‌های جدید، در سرنوشت کشور سهیمشان کنیم.

بر اساس این گزارش در این جلسه حول تقسیم و تلفیق حوزه آموزش و پرورش شمیرانات، لواسانات و رودبار قصران از شهر تهران مباحثی مطرح و مقرر شد موضوع پس از انجام کار حرفه‌ای و کارشناسی توسط آموزش و پرورش شهر و استان تهران و ارجاع به وزارت آموزش و پرورش مورد بررسی قرار بگیرد.

نظر شما