شناسهٔ خبر: 67314604 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مهلت ثبت نام اولین رویداد رسانه‌ای امید تمدید شد

رئیس سازمان بسیج رسانه‌ سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم از تمدید مهلت ثبت نام اولین رویداد رسانه‌ای امید تا ساعت ۲۴ روز ‌یکشنبه ۳ تیرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، داوود شمس با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین رویداد رسانه‌ای امید ویژه فعالان رسانه ای و فضای مجازی استان قم با هدف جهاد امیدآفرینی و تحقق منویات مقام معظم رهبری روز ششم تیرماه‌ با حضور شرکت‌کنندگان و مسئولین استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رویداد افراد می‌توانند محتواهای خود را در ۳ محور جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت در ۵ بخش مصاحبه، گزارش مکتوب، گزارش تصویری، گزارش ویدیویی و کلیپ موبایلی و پوستر و اینفوگرافیک تولید کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قم گفت: نکته قابل توجه این است که شرکت کنندگان محتواهای خود را در قالب دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه های مختلف، مسکن وشهرسازی، احیای صنایع راکد وخدمت رسانی به محرومین و... همچنین پیشرفت‌های کشور وانقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های علمی، صنعتی، دفاعی وامنیتی و... تولید و می‌بایست نزد خود نگه داشته و روز ششم تیرماه که در سالن برگزاری رویداد حضور پیدا می‌کنند در آن‌جا منتشر کنند.

شمس در پایان با اشاره به میزان جوایز اهدایی به افراد و گروه‌های برتر در این رویداد اعلام کرد: باتوجه به استقبال خوب شرکت‌کنندگان از این رویداد تصمیم گرفته شد جوایز ارزنده‌ای تدارک دیده شود؛ بر این اساس در بخش تیمی جایزه گروه اول ۷ میلیون تومان، گروه دوم ۶ میلیون تومان و گروه سوم نیز ۵ میلیون تومان باشد. همچنین در بخش انفرادی نیز جوایز به ترتیب نفر اول ۳ میلیون تومان، نفر دوم ۲ میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما