شناسهٔ خبر: 67314363 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار قم خبر داد؛

برنامه ریزی برای تکمیل ۳۵ تقاطع غیرهمسطح در شهر قم تا سال آینده

قم- شهردار قم گفت: برنامه ریزی شده تا ۳۵ تقاطع غیرهمسطح در شهر قم تا سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر سید مرتضی سقایی‌نژاد ظهر شنبه در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه شهری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: تلاش می‌شود تا در فعالیت‌های شهرداری رضایتمندی مردم حاصل شود.

شهردار قم گفت: فاز پنجم پروژه عماریاسر با نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان به اتمام رسیده و امروز در اختیار شهروندان قمی است.

سقاییان نژاد گفت: این پروژه با اتصال به تونل غدیر سبب شد تا یک محور ترافیکی در شرق حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها احیا شود.

وی گفت: دو مسیر دسترسی به تونل غدیر در سال جاری اجرایی می‌شود که این امر سبب تسهیل در ارتباط با بلوار پیامبر اعظم خواهد شد و نقش تونل غدیر در رفع معضل ترافیک این منطقه احیا می‌شود.

شهردار قم ادامه داد: در تلاش هستیم تا با بدنه سازی محور جعفر طیار (ع) این خیابان را به یک نمونه و الگو در زمینه سیما و منظر شهری و معماری ایرانی اسلامی تبدیل کنیم.

سقاییان نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال جاری ۶ تقاطع غیر همسطح در شهر قم وارد مرحله اجرایی و یا تکمیل می‌شود که از این تعداد ۳ پروژه در مرحله انعقاد قرارداد است.

وی اضافه کرد: برنامه شده تا ۳۵ تقاطع غیر همسطح شهر قم تا سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

سقاییان نژاد اضافه کرد: تاکنون ۲۲ تقاطع غیر همسطح در مراحل نهایی تکمیل قرار دارد و ۶ تقاطع نیز به زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

نظر شما