شناسهٔ خبر: 67314361 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

«محمدباقر قالیباف» وارد قزوین شد/ادای احترام قالیباف به مقام شهدای قزوین

قالیباف در جمع مردم قزوین: هم با ظرفیت‌های داخلی تحریم‌ها را خنثی خواهیم کرد، هم با تلاش برای رفع تحریم توسط دستگاه دیپلماسی /مشکلات مرزنشینان باید حل شود

محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برای دیدار با مردم قزوین وارد این شهر شد.

صاحب‌خبر -

سرویس سیاسی فردا: محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برای دیدار با مردم قزوین وارد این شهر شد.

محمدباقر قالیباف کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برای دیدار با مردم قزوین دقایقی پیش وارد این شهر شد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای شهر قزوین به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام خواهد کرد.

همچنین حضور در جمع هواداران خود در سالن شهید بابایی قزوین از بخش های دیگر سفر قالیباف به استان قزوین خواهد بود./مهر

حضور قالیباف در گلزار شهدای قزوین در کنار جمعی از مردم

ادای احترام قالیباف به مقام شهدای قزوین

محمدباقر قالیباف در بدو ورود به استان قزوین به مقام شهدای شهر قزوین ادای احترام کرد.

محمدباقر قالیباف در بدو ورود به شهر قزوین با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شهدای شهر قزوین ادای احترام کرد.

قالیباف که برای حضور در جمع هواداران خود دقایقی پیش وارد قزوین شده در ورزشگاه شهید بابایی با مردم قزوین دیدار خواهد کرد.

 استقبال مردم دیار تمدن و فرهنگ قزوین از محمدباقر قالیباف

قالیباف

زیارت محمدباقر قالیباف از مزار پاک سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی در گلزار شهدای قزوین

 قزوین

قالیباف:انتخابات نزدیک‌ترین و مؤثرترین مسیر برای تغییر و تحول است

 کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات نزدیک‌ترین و مؤثرترین مسیر برای تغییر و تحول است.

محمدباقر قالیباف بعدازظهر شنبه در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید بابایی قزوین اظهار کرد: شهر قزوین یک تاریخ چند هزار ساله دارد و در طول تاریخ شخصیت، روحانیون و شهدای بزرگی را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه یکی از برکات ایران اسلامی این است که مردم ما بر سرنوشت خود حاکم هستند، افزود: یکی از فرصت‌هایی که مردم تصمیم‌گیری می‌کنند و با رأی خود یکی از مهم‌ترین مسؤولیت‌های خود را انتخاب می‌کنند رئیس جمهور و عالی‌ترین مسؤول در حوزه اجرایی است.

کاندیدای چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: قانون اساسی ما قدرت را در حوزه اجرا برای تصمیم‌گیری در همه شئون مردم در اختیار رئیس جمهور قرار داده است.

وی با بیان اینکه انتخابات نزدیک‌ترین و مؤثرترین مسیر برای تغییر و تحول است، تصریح کرد: باید نگاه کنیم که وقتی جریانات و گروه‌های سیاسی که با وعده‌های متفاوتی مسؤولیت کشور را بر عهده گرفته و به پایان رسانده‌اند آیا در پایان کار شرایط کشور مناسب بوده است؟

قالیباف بیان کرد: امروز قدرت دفاعی ما مایه افتخار مردم شده و کشورهای همسایه حسرت این قدرت دفاعی و دستاوردها را می‌خورند اما چرا باید در حوزه اقتصاد و معیشت هر روز سفره مردم کوچک‌تر شود.

وی با بیان اینکه ما در روز جمعه می‌خواهیم برای یک دوره چهارساله کشور را به دست کسی بسپاریم که مشکلات عدیده کشور را حل کند، عنوان کرد: نیاز است که ملت ما با دقت و با ریزبینی و تدبیر این تصمیم مهم را بگیرد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی‌ها امروز در پاسخ به کم‌کاری‌های گذشته بیان می‌کنند که «نگذاشتند» تأکید کرد: رئیس جمهور قدرت و مسؤولیت دارد و اگر کسی مانع بود چرا در زمان مدیریت بیان نکردید و عواملی که نگذاشتند را معرفی نکردید.

برخی‌ها به صداقت امریکایی پناه بردند

وی با بیان اینکه امروز باید بپرسیم که چرا دهه ۹۰ دهه سختی برای مردم ما بود، تصریح کرد: در دهه ۹۰ رشد اقتصادی کشور کمتر از یک درصد ولی نقدینگی کشور ۲۶ برابر شده است.

قالیباف بیان کرد: افرادی که امروز حرف از «نگذاشتند» می‌زنند و یا تحریم را بهانه می‌کنند و کارنامه‌ای نیز ندارند می‌خواهند ما را به ریل گذشته برگردانند.

وی با بیان اینکه هرگز موافق این نبوده‌ام که تحریم کاغذ پاره است، ادامه داد: معتقدم مذاکره یک روش مبارزه با دشمن است اما این افراد در تحریم به‌جای اینکه مذاکره را به‌عنوان یک روش مبارزه با دشمن بدانند، به صداقت آمریکایی پناه بردند.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: این افراد متنی را نوشتند که بر روی کاغذ همه‌چیز را به دشمن دادند و در عمل هیچ‌چیز را برای کشور نگرفتند و ترامپ نیز یک‌شبه از آن خارج شد.

وی با بیان اینکه امروز این عده می‌گویند افراد مانع مذاکره و برجام می‌شدند عنوان کرد: قانون راهبردی لغو تحریم را در مجلس یازدهم تصویب کردیم و مقام معظم رهبری این قانون را یکی از قوانین راهبردی و ماندگار مجلس دانست که کشور را از بلاتکلیفی خارج کرد.

قالیباف ادامه داد: روزی که ترامپ از برجام خارج شد آقای روحانی در تلویزیون مصاحبه کرد که تا یک هفته به آمریکا فرصت می‌دهیم اما اتفاقی نیفتاد و این فرصت‌ها تکرار شد.

وی با طرح این پرسش که چرا کشور را منعطف کرده و در بلاتکلیفی نگه داشته شد، اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی قانون تصویب کرد و اعلام کرد که اگر آمریکا به تعهدات خود عمل نکند، پروتکل الحاقی را که داوطلبانه پذیرفته بودیم لغو می‌کنیم.

کاندیدای چهاردهمین دوره مجلس ادامه داد: این افراد گفتند اگر در قبال عهدشکنی آمریکا پروتکل الحاقی را لغو کنیم فردای آن روز جنگ می‌شود اما دیدیم که با تصویب قانون راهبردی لغو تحریم پروتکل الحاقی لغو شد اما جنگ نشد.

وی با طرح این پرسش که وقتی غنی‌سازی را به ۲۰ درصد و سپس به ۶۰ درصد رساندیم جنگ شد؟ گفت: این باعث شد آن‌ها بپذیرند و با ما وارد مذاکره شوند.

قالیباف با بیان اینکه در آن برهه‌ای که برجام را پذیرفتیم میزان صدور نفت ۳۰۰ هزار بشکه بود اما در دولت سیزدهم و مجلس یازدهم بیش از یک‌میلیون و پانصد هزار بشکه نفت صادر کردیم.

وی اظهار کرد: در کرونا روزی ۷۰۰ نفر فوت می‌کردند اما امروز می‌گویند نمی‌گذاشتند واکسن تولید کنیم و باید از این افراد پرسید که چرا همان روز نگفتید که اجازه نمی‌دهند واکسن تولید کنید.

۱۰۰ میلیارد دلار در سال انرژی هدر می‌دهیم

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: با عدد و رقم و سابقه مدیریتی خودم عرض می‌کنم ما نزدیک ۲۰ درصد انرژی استحصال شده‌ای را که در اختیار داریم یا اتلاف می‌کنیم و یا آن را هدر می‌دهیم.

وی گفت: این میزان اتلاف و هدررفت بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار در سال و ۳۰ میلیارد بیشتر از درآمد ارزی سالانه کشور است که با یک مدیریت صحیح این امکانات قابل استفاده و بهره‌برداری بود.

قالیباف با بیان اینکه من در شهرداری تهران به تصمیم سازی توسط نخبگان و اهل‌فن و کاردان اعتقاد داشتم و با خرد جمعی تصمیم گرفتیم و بعد از تصمیم برای امور ایستادیم و دیدیم که زیرساخت‌های شهر تهران چگونه ساخته شد.

وی اضافه کرد: بعد از جنگ در قرارگاه خاتم لوله گاز را از عسلویه به قزوین و کردستان رساندیم و زیرساخت‌های کشور را تکمیل کردیم.

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در نیروی هوایی سپاه این نیرو را متحول کردیم و امروز قدرت موشکی ما در حوزه فناوری، زیرساختی و عملیاتی سرآمد است و با قدرت‌های اول دنیا رقابت می‌کند.

وی اظهار کرد: در نیروی انتظامی در خدمت مردم بودم و وضعیت این نیرو را در روزی که تحویل گرفتم و روزی که آن را تحویل دادم دیدید.

قالیباف افزود: من در طول مسئولیتم در هر سازمانی خدمت کردم همیشه از وضعیت خانواده‌های دارای بیمار صعب‌العلاج رنج بردم و در هر سازمانی بودم هزینه‌های درمان این بیماران را به‌صورت ۱۰۰ درصد پوشش دادم.

وی عنوان کرد: پیش از حضور ما در مجلس، فقط ۵ نوع مریضی و ۱۵۰ هزار نفر تحت پوشش بودند اما امروز همه بیماران صعب‌العلاج را که بیش از ۲ میلیون نفر تحت پوشش درمان رایگان قرار دارند.

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: ۶ میلیون نفر از افرادی که در دهک‌های پایین هستند را بدون اخذ وجه بیمه سلامت کردیم.

مردم نباید جور بی عرضگی ما را بکشند

وی خاطرنشان کرد: با تصمیمات خلق الساعه دولت‌های گذشته سفره‌های مردم کوچک و قدرت خرید مردم کم شد

قالیباف ادامه داد: امروز بیش از سه و نیم برابر از حوزه یارانه‌های نقدی که به مردم می‌دهیم و برابر ۱,۲۶۰ میلیارد تومان فقط در حوزه انرژی اتلاف می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم نباید جور بی عرضگی و بی حالی ما را تحمل کنند و بعد با پررویی بیاییم و بگوییم که نگذاشتند ما کار کنیم، گفت: هر دو دولت احمدی نژاد به هر دلیلی با ما همراهی نداشت و یک جلسه دولت با شهرداری نداشت و حتی مصوباتی که در مجلس برای شهرداری انجام شده بود را به ما نمی‌دادند اما یک بار به مردم نگفتم که پول نمی‌دهند و بهانه جویی نکردم و معتقد بودم اگر نمی‌توانستم باید خداحافظی می‌کردم.

مشکلات مرزنشینان باید حل شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شیعه و سنی معنایی ندارد، تأکید کرد: مرزنشینان این کشور در هر گوشه‌ای از این کشور با مشکلات زیادی روبرو هستند که مرتب تکرار شده اما حل نشده است و باید به آن توجه کنیم.

قالیباف گفت: دشمن به دنبال این است که ما را از آینده نا امید کرده و حال فعلی ما را پریشان نگه داشته و کاری کند که از گذشته خود پشیمان شویم.

وی اظهار کرد: در دولت چهاردهم با کارهایی که توضیح داده‌ام به آینده امیدوار خواهیم بود و پیشرفت این پروژه رو به آینده را سال‌به‌سال به مردم نشان دهیم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: مشکلات جامعه در حوزه تورم، مسکن و سلامت حل خواهد شد و مردم به گذشته خود نیز افتخار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: موضوع آب، موضوع اول در کشور است و تنها مختص به قزوین نیست اما فرصت‌هایی در قزوین وجود دارد که این دشت قزوین که می‌تواند امنیت غذایی کشور را تأمین کند این مشکل را نداشته باشد.

قالیباف یادآور شد: نابسامانی و چالش مردم با اوقاف و منابع طبیعی یکی دیگر از مشکلات استان قزوین است که حتماً باید در دولت آینده حل شود./مهر

قالیباف: هم با ظرفیت‌های داخلی تحریم‌ها را خنثی خواهیم کرد، هم با تلاش برای رفع تحریم توسط دستگاه دیپلماسی

 قالیباف: تهران را ساختیم و دوست و دشمن دستاوردهای شهرداری را تصدیق کردند

قالیباف: در قرارگاه خاتم، از عسلویه به قزوین و تبریز گاز رساندیم | شما تحول تهران و نیروی انتظامی را به چشم خود دیدید

قالیباف: هرکجا مسئولیت گرفتم، ابتدا بیماران صعب‌العلاج در خانوادهٔ کارکنان آنجا را پوشش بیمهٔ صددرصدی کردم | در مجلس هم همهٔ بیماران صعب‌العلاج کشور را بیمهٔ ۱۰۰درصدی کردیم

 قالیباف: ۳.۵برابر کل یارانه‌ها یعنی به‌اندازهٔ ۱۲۶۰ همت دچار اتلاف منابعیم | ما می‌توانیم با مدیریت قوی جلوی این هدررفت را بگیریم

قالیباف: ۱۲ سال در شهرداری تهران، دولت‌ها حتی یکبار با ما جلسه نگذاشتند و بودجه ندادند، اما بهانه نیاوردیم و تهران را ساختیم

 قالیباف: مشکلات مردم، از کولبرهای غرب کشور  گرفته تا صیادان جنوب، را حل خواهیم کرد

قالیباف: در دولت چهاردهم، طوری عمل می‌کنیم که زنان در دوراهی خانواده و شغل قرار نگیرند

 قالیباف: جنوب اتوبان کرج خودرویی تولید می‌شود گران‌تر، بی‌کیفیت‌تر، ناامن‌تر و پرمصرف‌تر از تراز جهانی؛ اما شمال اتوبان موشکی می‌سازد که از گنبد آهنین و پدافند شش‌لایهٔ ناتو می‌گذرد | این تفاوت مدیریت است

 قالیباف: تهران را ساختیم؛ ایران را هم می‌سازیم | برنامه بدون اجرای قوی کاغذپاره‌ای بیش نیست

 قالیباف: تهرانی‌ها هر سال تغییر شهر را به چشم می‌دیدند و به‌طور ملموس حس می‌کردند

قالیباف: نمی‌گذاریم مسیر کشور را به عقب بازگردانند

نظر شما