شناسهٔ خبر: 67314071 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

پیشکسوت پرسپولیس: به بیرانوند توصیه می کنم از ایران برود

جمشید شاه‌محمدی، پیشکسوت پرسپولیس گفت: بیرانوند از علی دایی و پروین و بسیاری دیگر از بزرگان که در پرسپولیس بودند، بزرگتر نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، به همین دلیل حتماً توصیه می‌کنم بعد از این شاهکاری که به خرج داد دیگر در ایران نماند و به هر تیمی که دوست داشت تیمش را تغییر دهد.
مهاجم سابق پرسپولیس در ادامه افزود: دروازه‌بان‌هایی مانند بیرانوند اگر زمان عابدزاده بودند چه می‌کردند؟ باور کنید یک دقیقه بازی هم به آنها نمی‌رسید و شانس آوردند که دروازه‌بانی مانند عابدزاده نیست تا نتوانند جولان بدهند اما این رویه‌اش نیست و حتماً کسی که بشدت لطمه می‌بیند خود بیرانوند است و هیچ آسیبی به پرسپولیس نمی‌رسد. بیرانوند با اقدامی که کرده عملاً استرس را به تیم وارد و هواداران را واقعاً ناراحت کرده که این اصلاً به سود تیم نیست. واقعاً آزرده کردن هواداران و مردم نکته‌ای است که هیچ‌کس آن را برنمی‌تابد.
شاه‌محمدی در خصوص جذب دروازه‌بان دیگر به پرسپولیس اضافه می‌کند: پرسپولیس به یک خانه‌تکانی نیاز داشت و حالا با شرایطی که پیش آمده حتماً می‌تواند یک دروازه‌بان خوب خارجی یا یک دروازه‌بان خوب دیگر به تیم اضافه کند و در چند پست هم بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد که تیم به شکل خیلی خوبی تقویت شود.
مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد: احمدرضا جدا از نمونه بودن به لحاظ اخلاقی، از لحاظ فنی و بدنی هم بهترین بود. باور کنید در تمرین تیم ملی و یا پرسپولیس وقتی به او برمی‌خوردم انگار با آهن برخورد کردم و یک هفته بدن‌مان درد می‌کرد. دروازه‌بانی که هیچ وقت ادعایی نداشت و با بیشترین جدیت به کارش ادامه می‌داد در حالی‌که اگر دروازه‌بانی مثل بیرانوند زمان عابدزاده در تیم پرسپولیس بود، اصلاً بازی به او نمی‌رسید.
شاه‌محمدی درباره بیرانوند و فسخ قراردادش گفت: برای بازیکن در ایران هیچ تیمی بهتر از پرسپولیس پیدا نمی‌شود چون تنها در این تیم است که بیشترین محبوبیت را دارید و مردم شما را با همه وجود دوست دارند. باور کنید حتی بعد از دوران بازیگری هم محبوب دل مردم باقی خواهید ماند. بیرانوند از علی دایی و پروین و بسیاری دیگر از بزرگان که در پرسپولیس بودند، بزرگتر نیست. به همین دلیل خود شخص بیرانوند صدمه می‌بیند و محبوبیتش و همه چیز را به‌خاطر پول از دست می‌دهد.
بازیکن سابق پرسپولیس گفت: ما پیشکسوتان نوکر مردم هستیم چون همه چیزمان را از پرسپولیس به دست آوردیم. باورکنید همین الان هم همه ما را به خاطر پرسپولیس می‌شناسند و بعد از خدا همه عزت‌مان را از این تیم و مردم داریم. به همین دلیل اگراز پرسپولیس پولی کمتر نسبت به تیم‌های دیگر گرفتیم باز هم راضی هستیم چون پرسپولیس همه چیز به ما داد و ما با خاطرات این تیم و هوادارانش هنوز هم که چندین سال از دوران بازی‌مان در این تیم گذشته زندگی می‌کنیم و به بازی در بزرگترین تیم ایران می‌بالیم.

برچسب‌ها:

نظر شما