شناسهٔ خبر: 67313949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مگر خودت قول نداده بودی؟

پی‌اس‌جی جواب اخطاریه امباپه را داد

اکیپ امروز گزارش داد که پی اس جی در جواب اخطاریه اول کیلیان امباپه، قولی که او به ناصر الخلیفی در تابستان گذشته داده بود را مطرح کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اوایل این ماه، انتقال خبرساز کیلیان امباپه به رئال مادرید رسماً اعلام شد. این بازیکن ۲۵ ساله پس از پایان حضورش در یورو ۲۰۲۴ به مادرید خواهد رفت. او تا پایان این ماه همچنان تحت قرارداد با پاری سن ژرمن خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که دوران حضورش در این باشگاه با ناراحتی و درگیری حقوقی به پایان خواهد رسید.

به گزارش اکیپ، امباپه از ماه آوریل دستمزدهای خود را از پاری سن ژرمن دریافت نکرده است. در این مدت، او مستحق دریافت ۱۰۰ میلیون یورو به عنوان حقوق و پاداش‌های قراردادش بوده است. با تنها ۹ روز تا پایان قراردادش، او اخطاری رسمی به پی‌اس‌جی ارسال کرده است که باید حقوق معوقه او را پرداخت کنند، وگرنه موضوع به مراحل قانونی بیشتری خواهد کشید.

2021538

در واقع مذاکرات برای توافق بر سر مبلغی که مهاجم دریافت نکرده، همچنان ادامه دارد و محتمل‌ترین گزینه این است که با وجود ارسال اولین اخطار اطرافیان کیلیان به باشگاه فرانسوی، به زودی توافق حاصل شود. پس از بسته شدن این توافق بین وکلای دو طرف، PSG پولی را که از دستمزد او در فصل گذشته مسدود شده بود را پرداخت خواهد کرد.

یکی از مدیران پی اس جی به اکیپ گفته است که باشگاه به اظهارات اخیر امباپه و قولی که او سال گذشته در جلسه با الخلیفی داشت، استناد می‌کند. اینکه امباپه قول داد رایگان باشگاه را ترک نکند و هرگز مشکلی برای باشگاه نباشد.

حالا شاید کار به دادگاه بکشد. اکیپ نوشته، سوال این است که آیا تعهدی که پاری سن ژرمن از آن صحبت می‌کند می‌تواند استدلال کافی در دادگاه باشد؟ جدای از اظهارات کیلیان، باشگاه می‌تواند اظهارات شاهدان حاضر در جلسه ادعایی بین کیلیان و الخلیفی را مطرح کند. در میان آنها می‌توان لوئیس کامپوس (مدیر فنی) یا خود لوئیس انریکه و همچنین برخی از کارمندان باشگاه را نام برد.

نظر شما