شناسهٔ خبر: 67313760 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

قشقایی ؛ نیسان و ادامه یک شاسی بلند موفق در بازار جهانی +تصاویر

عصر خودرو- نیسان از فیس لیفت جدید کراس اوور قشقایی رونمایی کرده است. قشقایی یکی از موفق ترین محصولات کمپانی ژاپنی مذکور است که از سال ۲۰۰۷ تا کنون به رکورد فروش ۴ میلیون دستگاه رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، در فیس لیفت جدید قشقایی و به طور خاص در پروفایل دماغه، چراغ های اصلی، جلوپنجره و سپر میزبان تغییرات متفاوتی بوده اند. در قسمت عقب نیز چراغ ها و سپر جدید را داریم تا چهره ای جذاب تر از قشقایی ارائه شود.

رینگ های آلومینیومی در اندازه های 18، 19 و 20 اینچی با توجه به نوع خرید مشتری و هزینه ای که پرداخت می کند، زیر مدل های مختلف قشقایی جدید قرار می گیرند.
قشقایی جدید در قسمت پیشرانه همانند گذشته تنوع بالایی را همراه دارد که شامل نمونه های 138 اسب بخاری هیبرید ملایم و تریم 187 اسب بخاری هیبریدی کامل می شود. سامانه تمام چرخ محرک نیز به عنوان آپشن تریم ارائه می شود.

تریم هیبریدی نیسان قشقایی با نام ئی-پاور از 43600 دلار در بازار انگلیس قیمت گذاری شده است.

در بخش ایمنی نیز مجموعه ای از فناوری های روز مانند دوربین 360 درجه، دستیار پارک، کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای هشدار و... حضور دارند.

کابین و جزئیات آن از مواد اولیه باکیفیت شکل گرفته اند. از فناورانه ها نیز باید به نمایشگر تی اف تی 12.3 اینچی اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی، دستیار صوتی گوگل، پشتیبانی از گوگل پلی و... را مورد اشاره قرار داد.

قشقایی جز آخرین محصولات نیسان است که از انجین احتراقی استفاده می کند و در آینده نزدیک جای خود را به قلب کاملا الکتریکی خواهد داد.

نظر شما