شناسهٔ خبر: 67313526 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اخگر پور اعلام کرد؛

تدارک ویژه برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری در مهمونی غدیر

همزمان با جشن بزرگ مهمونی غدیر شهرداری منطقه ۱۹ تهران ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه با استیج برنامه‌های شاد را با همکاری نیروهای خودجوش مردمی در مسیر برپایی این جشن بزرگ اجرا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران ضمن دعوت از عاشقان ولایت برای حضور در این جشن بزرگ و با شکوه بیان کرد: غرفه‌های فرهنگی، ورزش‌های بومی و محلی، سلامت، آموزش‌های شهروندی، بازی کودک این منطقه خیابان آزادی تقاطع رودکی روبروی سازمان حج و زیارت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در جشن بزرگ مهمانی ۱۰ کیلومتری به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد.

این مسؤول با تأکید بر برپایی استیج برنامه‌های شاد و مفرح ویژه این روز خجسته اظهار کرد: برپایی سیاه چادر همراه با طبخ ۲ هزار نان محلی و آش، اجرای گروه هنری و ۴ گروه موسیقی محلی، توزیع ۲۰ هزار غذای نیم پرس سرد و گرم، ۵ هزار آبمیوه طبیعی، ۵ هزار شربت، ۳ هزار آب معدنی و … برای این روز تدارک دیده شده است.

بر اساس این گزارش جشن مهمانی ۱۰ کیلومتری به مناسبت عید غدیر روز سه شنبه پنجم تیر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در مسیر میدان آزادی تا بزرگراه امام علی (ع) برگزار می‌شود.

نظر شما