شناسهٔ خبر: 67313098 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نشست بصيرتي در ذوب آهن اصفهان با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسيج مستضعفين

صاحب‌خبر -
نشست بصيرتي در ذوب آهن اصفهان با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان بسيج مستضعفين
خبرگزاری آریا - نشست بصیرتی با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، سرهنگ پاسدار علی اصغر عطایی رئیس سازمان بسیج کارخانجات استان اصفهان، جمعی از مسئولین کشوری و لشکری همچنین تلاشگران ذوب آهنی روز چهارشنبه 30 خرداد ماه در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر به میزبانی ذوب آهن اصفهان برگزار شد

: در این نشست سردار معروفی ضمن تقدیر از کارگرانی که در جبهه جنگ اقتصادی مشغول نبرد با دشمن هستند و گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای عرصه خدمت و در راس آن‌ها شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: به فرموده شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی ما ملت امام حسین (ع) و ملت عاشورایی هستیم که مفهوم آن ماندگاری و جاودانگی ملتی است که بعد از قرن‌ها دوباره به فعلیت رسیده و ارتباط خود را با امام خود حفظ نموده و همانند حماسه عاشورا جاودانه و ماندگار است.
وی افزود :همانگونه که در سال 61 قمری 30 هزار نفر نتوانستند نظر و عقیده 72 نفر را تغییر دهند، یعنی اجماع همه کفر در مقابل حقیقت دین شکست خورد، امروز نیز اجماع کفر نمی‌تواند در ذائقه و عقیده ملت عاشورایی ما تغییری ایجاد کند.
معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: اکنون از هر زاویه‌ای به این عملیات غرورآفرین نگاه می‌کنیم عزت و دست برتر ملت بزرگ ما را نشان می‌دهد. آیندگان اثرات ارزشمند این موفقیت بزرگ ملت ایران و شجاعت منحصر به فردشان را خواهند دید.
این عملیات نمایانگر توان علمی و دقت بالا در عبور از چند کشور تا رسیدن به هدف و نقطه‌زنی با رعایت همه نکات اخلاقی بر اساس مکتب وحی است که قدرت بازدارندگی ملت بزرگ ایران را چند برابر کرد و هوشمندی و همراهی ملت بزرگ ایران با امام خود را نشان داد که بعد از حرکت بزرگ حماس و جهاد اسلامی با عملیات بزرگ طوفان الاقصی نظام سلطه را به زانو درآورد.
وی اظهار داشت: امروز شاهد حمایت جریان مردمی و نخبگان در سراسر دنیا از مردم مظلوم فلسطین هستیم که این تغییر نگاه در دنیا را جمهوری اسلامی به وجود آورد.
از دیگر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت نرم بود . همان گونه که همگان شاهد آن بودند 12 میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی در شهرهای مختلف و سرانجام تدفین وی در مشهد حضور داشتند.
سردار معروفی تصریح کرد: با کنار هم گذاشتن این سه رویداد مهم که در طی چند ماه گذشته به وقوع پیوست یعنی عملیات طوفان الاقصی، عملیات وعده صادق و مراسم شکوهمند تشییع و تدفین شهدای خدمت، خلق حماسه دیگر توسط ملت بزرگ در هشتم تیر ماه قابل پیش‌بینی خواهد بود. حضوری بدون نگاه‌های قومیتی برای انتخاب فردی همانند شهید جمهور آیت الله رئیسی که به فرموده مقام معظم رهبری همه شعارهای انقلاب را زنده کرد.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز استکبار جهانی در صدد ناامید کردن مردم ایران است تا به پای صندوق‌های رای نروند از این رو اولین هدف ما روز هشتم تیرماه حضور حداکثری است که این امر آسایش و آرامش در داخل و عزت و قدرت در خارج از کشور برای ملت ما به ارمغان می‌آورد. ملت ما بارها ثابت کرده هرجا پای منافع ملی و اعتقادی در میان باشد با کنار گذاشتن مشکلات و تبعیت از امامشان منافع و اعتقادات خود را حفظ کردند حتی در سخت‌ترین شرایط همانند جنگ نابرابر تحمیلی که علی رغم همه سختی‌ها، نصرت برای ما به ارمغان آورد. هشتم تیر ماه نیز همین گونه است که هرچه رئیس جمهور آینده با آرای بالاتری انتخاب شود، قدرت دوچندان در نظام، استقلال و گفتمان سیاسی ایران ایجاد می‌کند که نقش بسزایی در حل مشکلات و معضلات دارد.
سردار معروفی افزود: انتخاب فرد اصلح، از دیگر نکات مهم در انتخاب رئیس جمهور آینده است که ویژگی‌های وی را رهبر معظم انقلاب به وضوح مشخص کردند؛ فعال و پرکار،آگاه و مقید به مبانی و اصول انقلاب اسلامی.
وی با بیان خاطراتی از شهید آیت الله رئیسی و همچنین مجاهدت‌های سردار سرافراز قاسم سلیمانی در جبهه‌های حق علیه باطل سخنان خود را به پایان برد.

نظر شما