شناسهٔ خبر: 67313032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از سوی دبیر «مهمونی بزرگ غدیر» انجام شد؛

تشریح جزییات «مهمونی بزرگ غدیر» در قزوین

قزوین- دبیر اجرایی مهمونی بزرگ غدیر در قزوین در تشریح جزییات برگزاری این جشن خیابانی گفت: این میهمانی بزرگ با مشارکت 70 موکب انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

محمدجواد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری «مهمونی بزرگ غدیر» در قزوین اظهار کرد: از سال گذشته جشن خیابانی غدیر در قزوین آغاز شد و امسال نیز در تلاش هستیم تا دومین «مهمونی بزرگ غدیر» را در خیابان شهدای قزوین برگزار کنیم.

وی افزود: «مهمونی بزرگ غدیر» امسال در قزوین امسال نیز با کمک تبلیغات اسلامی، بنیاد غدیر، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و با پشتیبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی مهمونی بزرگ غدیر عنوان کرد: این جشن از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز سه‌شنبه در خیابان شهدای قزوین برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ ایستگاه صلواتی در این جشن برپا خواهد شد، اضافه کرد: این ایستگاه‌ها خدمات فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و پذیرایی به مردم ارائه خواهند داد.

نظری با بیان اینکه اطعام علوی از برنامه‌های مهم این روز و این جشن است، اضافه کرد: استقرار بازیگاه کودک و ورزش باستانی از دیگر قسمت‌های «مهمونی بزرگ غدیر» در قزوین است.

وی از برپایی دو جایگاه برای ارائه برنامه‌های مفرح و شاد در این برنامه خبر داد و عنوان کرد: اجرای گروه‌های سرود و گروه‌های نمایشی برجسته استان و همچنین برگزاری جشن عقد از برنامه‌های «مهمونی بزرگ غدیر» در قزوین است.

دبیر اجرایی مهمونی بزرگ غدیر از کمک ۷۰ موکب در قزوین برای برگزاری این جشن خبر داد و تأکید کرد: یکی از اتفاقات خوب امسال، کیفیت مواکب و غرفه‌های پذیرایی نسبت به سال گذشته است و موکب‌های حاضر به دنبال کیفی سازی خدمات ارائه شده در این روز به مردم هستند.

وی با بیان اینکه یک کاروان شادی ساعت ۱۷ از میدان میرعماد به سمت خیابان شهدا حرکت کرده و به جشن ملحق می‌شود، تصریح کرد: همچنین کاروان دوچرخه‌سواری دانش آموزان نیز به این جشن ملحق خواهد شد.

نظری در پایان یادآور شد: همچنین در این ایام در ۱۳ محله با محوریت امام محله‌ها و ۲۰ محله نیز با محوریت هیئت‌های مذهبی جشن‌های باشکوهی به مناسبت عید غدیر برگزار خواهد شد.

نظر شما