شناسهٔ خبر: 67313025 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر خارج از دسترس پرسپولیس

مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر هروقت بخواهند می توانند با حضور در محل باشگاه مطالبات خود را دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر دو بازیکنی هستند که از مدتها قبل زمزمه هایی در مورد انتقال آن ها به تیم های دیگر از جمله تراکتور و سپاهان به گوش می رسید. در این میان البته هر دو بازیکن پیش از این که لیگ تمام شود این شایعات را تکذیب می کردند و جالب این که تمام تاکیدشان این بود که بلافاصله پس از دریافت مطالبات فصلی که گذشت و آپشن های دو فصل قبل با باشگاه پرسپولیس تمدید می کنند. اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است.

موضوع زمانی جالب می شود که بانک شهر پس از جلسه ای که با رضا درویش داشت، مطالبات این دو بازیکن را به شکل کامل در اختیار رضا درویش قرار داد تا پس از تمدید قرارداد، این مبلغ در اختیار آن ها قرار بگیرد. از این رو در تماس هایی که باشگاه با این دو بازیکن داشت، آن ها که در تهران نبودند وعده دادند روز شنبه در ساختمان باشگاه حاضر می شوند اما هنوز و تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.

گفتنی است رسانه ها احتمال جدایی ترابی و اسماعیلی فر را زیاد دانسته و در فضای مجازی نیز این باور شکل گرفته که هر دو با توجه به ارتباط خوبی که ایجنت آن ها با باشگاه تراکتور و زنوزی دارد راهی تراکتور خواهند شد اما هنوز انتقالی صورت نگرفته است و باید دید درنهایت ترابی و اسماعیلی فر چه تصمیمی برای آینده خود خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: مشکل مشترک استقلال و پرسپولیس؛ بدون اجازه حق ندارید به اردو بروید!

نظر شما