شناسهٔ خبر: 67312861 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

هشدار درباره بلیت کنسرت علیرضا قربانی/بازار سیاه بلیت‌های تقلبی

اقتصادنیوز: معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اعلام کرد: همشهریان به هیچ عنوان بلیط های کنسرت را از سایت های متفرقه و شبکه های اجتماعی خریداری نکنند، کنسرت علیرضا قربانی که در تخت جمشید برگزار خواهد شد نیز مشمول همین امر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سید رسول موسوی نژادیان، از برگزاری کنسرت علیرضا قربانی در مجموعه تاریخی فرهنگی تخت جمشید خبر داد و گفت: درخواست این کنسرت در تاریخ 1403/01/15از سوی شرکت تهیه کننده به اداره کل تحویل گردید که در تاریخ 1403/01/28 موافقت با برگزاری این رویداد هنری به متقاضی اعلام شده است.

 موسوی نژادیان ادامه داد: همشهریان به هیچ عنوان بلیط های کنسرت را از سایت های متفرقه و شبکه های اجتماعی خریداری نکنند، کنسرت علیرضا قربانی که در تخت جمشید برگزار خواهد شد نیز مشمول همین امر است، از علاقمندان خواهشمندیم فقط از طریق سامانه فروش اعلام شده اقدام به خرید و تهیه بلیط کنند.

وی با بیان اینکه قیمت متوسط در نظر گرفته شده برای هر بلیط حدود 500 هزار تومان است، اظهار داشت: سایر سکوهای متفرقه، مرجع فروش بلیط کنسرت نیست و از حضور افرادی که از این طریق اقدام به تهیه بلیط می کنند، ممانعت به عمل می آید.

موسوی نژادیان افزود: همشهریان و علاقمندان توجه کنند به دلیل امکان تخلف و تقلب در فروش بلیط های ارائه شده در سامانه های متفرقه، صرفا بلیط های صادر شده از سامانه رسمی مورد قبول است، بنابراین جهت حفظ و حراست از حقوق مصرف کنندگان، صرفا بلیط ها، از سامانه های رسمی خریداری شود.

 

نظر شما