شناسهٔ خبر: 67312751 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

 گردهمایی مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار شد

سمانه نوری زاده قصری

گردهمایی مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) به مدت دو روز با حضور حجت الاسلام قرائتی در مجتمع یاوران حضرت مهدی موعود(عج) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، گردهمایی مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) به مدت دو روز با حضور حجت الاسلام قرائتی در مجتمع یاوران حضرت مهدی موعود (عج) برگزار شد.

در این گردهمایی سیاست‌های اجرایی بنیاد در سال ۱۴۰۳ توسط حجت الاسلام متوسل مدیرعامل بنیاد تشریح شد و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی و مرکز تخصصی مهدویت مورد بررسی قرار گرفت.

این برنامه در روزهای پنجشنبه و جمعه، سی و یکم خرداد ماه و یکم تیر ماه برگزار شد. در روز دوم این گردهمایی توصیه‌های سید احمد زرهانی قائم مقام بنیاد و رهنمودهای حجت الاسلام قرائتی رئیس هیئت امنای بنیاد برای مدیران استان‌ها بیان شد.

در این جلسه گزارش ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و بیانیه هیئت داوران قرائت شد. تجلیل و تقدیر از استان‌های برتر و انتخاب دبیران جدید شورای برنامه‌ریزی مناطق بنیاد از جمله برنامه‌های این گردهمایی بود.

در این گردهمایی مدیران استان‌ها پیرامون برنامه‌های ۱۴۰۳ بحث و تبادل نظر کردند و برنامه‌های مختلف بنیاد در حوزه‌های روابط عمومی، حراست و اداری مالی و پشتیبانی تشریح شد.

در پایان این گردهمایی از سایت اینترنتی مجتمع یاوران حضرت مهدی موعود(عج) به نشانی https://mymq.ir رونمایی شد

نظر شما