شناسهٔ خبر: 67312517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه قم:

جایگاه ویژه قم در روزمرگی ها به فراموشی سپرده نشود

قم- امام جمعه قم با تقدیر از تلاش های شورای شهر و شهرداری در یک دهه اخیر که اقدامات خوبی انجام داده اند، گفت: جایگاه ویژه شهر قم نباید در روزمرگی ها به فراموشی سپرده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر شنبه در مراسم بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۸ پروژه شهری که در سالن همایش بین المللی قم برگزار شد گفت: شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی و جهت دهنده به سمت تمدن اسلامی و الهام بخش جهان است.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: شهر قم باید در عرصه‌های مختلف از جمله معماری و شهرسازی به روح فرهنگی و معنوی توجه لازم داشته باشد.

وی افزود: دسترسی به حوزه علمیه و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و بافت مرکزی شهر باید آسان شود و در این زمینه نهادهای مختلف باید در عرصه شهرسازی پای کار باشند.

آیت الله اعرافی با اشاره به همکاری خوب شهید رئیسی با مجموعه استانداری و شهرداری در سایت ۴۸ هکتاری گفت: این کار باید دنبال شود و دستگاه‌های مختلف با همکاری همدیگر باید نیازهای شهر را برطرف کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های شورای شهر و شهرداری در طی یک دهه اخیر که اقدامات خوبی انجام دادند گفت: جایگاه ویژه شهر قم نباید در روزمرگی‌ها به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه قم با اشاره به تحولات خوبی که در یک دهه اخیر در قم صورت گرفت افزود: مدیریت شهری باید از نظرات نخبگان و صاحب نظران در عرصه شهرسازی استفاده کند و در این مسیر شورا و شهرداری گوش شنوایی برای انتقادها دارند.

نظر شما