شناسهٔ خبر: 67312459 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نهادينه سازي فرهنگ غدير در بصيرت افزايي آحاد جامعه ضروري است

صاحب‌خبر -
نهادينه سازي فرهنگ غدير در بصيرت افزايي آحاد جامعه ضروري است
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گلستان در سفر به شهر انبارالوم طی سخنانی در نماز جمعه این شهر نهادینه سازی فرهنگ غدیر را در بصیرت افزایی آحاد جامعه ضروری دانست و گفت: پیام غدیر استمرار حکومت الهی و استقرار پیام نبوت است و باید این پیام را بدرستی برای جوانان تبیین کرد.

به گزارش ایثار، دکتر جمال اسدی طی سخنرانی در نماز جمعه شهر انبارالوم ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت دکتر سید محمد بهشتی(رض) و 72 یار صدیق حضرت امام خمینی(ره) و هفته قوه قضائیه و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر و دهه امامت و ولایت، نهادینه سازی فرهنگ غدیر را در بصیرت افزایی آحاد جامعه ضروری دانست و گفت: پیام غدیر استمرار حکومت الهی و استقرار پیام نبوت است و باید این پیام را بدرستی برای جوانان تبیین کرد.
وی ولایت فقیه را استمرار این مسیر نورانی دانست و افزود: اگر از عمق وجود و با بصیرت و آگاهی از ولایت فقیه تبعیت شود به کشور گزندی وارد نخواهد شد.
دکتر اسدی با اشاره به تقارن مبارک دهه امامت و ولایت با ایام انتخابات گفت؛ با فهم درست پیام واقعه غدیر و توجه به جایگاه ولایت در دین مبین اسلام می توان از تفرقه جلوگیری کرد و اگر این مهم به ویژه برای جوانان درست تبیین شود محکوم به تکرار تاریخ نخواهیم بود.
مدیرکل بنیاد گلستان با تاکید بر برگزاری نشست های بصیرت افزایی با تکیه بر سیره امام خمینی(ره) به ویژه با موضوع خدمت به مردم ادامه داد؛ دولت شهید رئیسی معیار خدمت و اخلاص در جامعه است و همه ما وظیفه داریم که با ترویج و تبیین این الگوی حسنه و نشان دادن دستاورد های آن به ویژه برای جوانان بستر را برای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو هموار سازیم.
انتهای پیام/

نظر شما