شناسهٔ خبر: 67311919 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

گفت‌وگو|

نماینده مجلس: آزادی حمید نوری نشانه‌ای از کارآمدی و پویایی قوه قضاییه و دستگاه دیپلماسی است

نماینده مجلس با بیان اینکه آزادی حمید نوری نشان داد قوه قضاییه و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی کارآمد و پویاست گفت: آزادی حمید نوری در پی تلاش و تدبیر دستگاه قضایی خبر خوشی بود که باعث خوشحالی ملت ایران شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از میزان - ۲۶ خردادماه سال جاری حمید نوری شهروند ایرانی که بیش از ۴ سال پیش در سوئد با اتهامات واهی بازداشت شده بود، به‌تازگی آزاد و به ایران بازگشت.

محمدانور بجارزهی در گفت‌وگو با میزان، در این باره بیان کرد: آزادی حمید نوری این پیام را به جهانیان می‌رساند که جمهوری اسلامی ایران همچنان مقتدر است و با عدالت به همه دنیا می‌نگرد و از هموطنان خود در اقصی نقاط دنیا محافظت می‌کند.

نماینده مردم چابهار، نیک‌شهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس دوازدهم ادامه داد: آزادی حمید نوری در پی تلاش و تدبیر دستگاه قضایی خبر خوشی بود که باعث خوشحالی ملت ایران شد. ملت ایران بزرگ ایران همچنان ایستاده است.

وی گفت: آزادی حمید نوری نشان داد قوه قضاییه و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی کارآمد و پویاست و تلاش می‌کند آرمان‌های نظام را برای حمایت از مظلومان در سراسر جهان به‌کار بگیرد.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما