شناسهٔ خبر: 67311457 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

همايش هم انديشي جانبازان بصير استان کرمانشاه برگزار شد

صاحب‌خبر -
همايش هم انديشي جانبازان بصير استان کرمانشاه برگزار شد
خبرگزاری آریا - مدیرکل بنیاد کرمانشاه در همایش جانبازان بصیر استان گفت: فرزندان شهدا مانند پدرانشان در جامعه می درخشند.

به گزارش ایثار، همایش جانبازان بصیر (روشن دلان) استان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه در سالن اجتماعات مجتمع ایثار کرمانشاه برگزار شد.
در این همایش جعفری مسئول خانه نور ایرانیان، رشیدی مسئول امور ایثارگران استادنداری و گلی معاون مددکاری بنیاد استان نیز حضور داشت، خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد کرمانشاه در سخنانی ضمن تبریک اعیاد سعید و فرخنده قربان و غدیر، گفت: خدمت در نهاد مقدس بنیاد شهید افتخاری است که نصیب ما شده که به بهترین خلق خداوند متعال یعنی خانواده های شهدا و ایثارگران خدمت رسانی کنیم.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: جانبازان گرانقدر دیروز در مسیر اعتلای ارزش های انقلاب از خودگذشتند و امروز همگام با اهداف توسعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در جهت پاسداری از این ارزش های والا همیشه در میدان نیز حضور دارند و با صلابت گام بر می دارند.
مسئول بنیاد کرمانشاه اظهار داشت: حماسه های بی نظیری که شهدا و ایثارگران در دوران انقلاب و دفاع مقدس خلق کردند، در اذهان مردم مانا شده و که با ثبت و معرفی این عزیزان و حماسه ها بی بدیل آنان در بین اقشار مختلف به ویژه نو آموزان و دانش آموزان می توان این فرهنگ غنی را در قالب های کتاب، فیلم، دستنوشته و... اشاعه داد.
خسرو شهیدی در ادامه با اشاه به این مطلب که فرزندان شهدا مانند پدرانشان در جامعه می درخشند، گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران با الگو قرار دادن پدرانشان، در عرصه های مختلف به ویژه عرصه علمی کشور با قدرت مشغول فعالیت هستند.
مدیرکل بنیاد کرمانشاه در پایان خاطر نشان کرد: تشکل ها و ثمن های ایثارگری در همفکری و یاری رساندن به بنیاد شهید در بهبود خدمت رسانی به خانواده های شهدا و ایثارگران بازویی پر توان هستند، که می توان با استفاده از این ظرفیت ها مسائل و مشکلات را به موقع شناسایی، بررسی و مرتفع کینم.
در پایان این همایش جانبازان بصیر گرانقدر علیرضا نویدی، رضا منصوری نیا و اردلان نجفی به عنوان عضو اصلی و آرش ملکی به عنوان عضور علی البدل هیئت خانه نور کرمانشاه انتخاب شدند

نظر شما