شناسهٔ خبر: 67311327 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

اتفاق عجیب در فضای رسانه‌ای استقلال/ هواداران حق نظر دادن ندارند! +عکس

در اقدامی نادر باشگاه استقلال حق اظهار نظر را از هوادارانش سلب کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، با انتشار عکس جواد نکونام کنار احمد شهریاری از سوی رسانه رسمی استقلال، تا حدودی بلاتکلیفی نیمکت این تیم برای فصل آینده از بین رفت. هرچند هنوز سوال اینجاست که چرا باشگاه به صورت رسمی ابقای سرمربی‌اش را اعلام نمی‌‎کند اما واکنش طرفداران نسبت به احتمال ادامه همکاری با نکونام چندان مثبت نبود.

در فضای مجازی هواداران استقلال هشتگ‌های #اخراج_نکونام و #سرمربی_معتبر_خارجی را ترند کرده‌اند اما در کمال تعجب خبری از این درخواست زیر پست‌های پیج رسمی تیم نیست. چرا؟ به دلیل اینکه ادمین اینستاگرام دسترسی کامنت را محدود کرده است.

استقلالی‌ها از شب گذشته تصمیم گرفتند مطالبه خودشان را از طریق صفحه رسمی باشگاه به گوش مدیران هلدینگ خلیج فارس برسانند اما گویا ادمین پیج پس از اینکه متوجه شد پاک کردن کامنت‌های مخالف نکونام کاری فرسایشی خواهد بود، ابتدا محدودیت کاراکتر را برای کسانی که نظرشان را آپلود می‌کنند در نظر گرفت و سپس کار به جایی رسید که دیگر کلا نمی‌توان زیر هیچکدام از پست‌های صفحه اینستاگرام استقلال کامنت گذاشت!

این فضای عجیب در هفته‌های پایانی فصل اخیر هم تکرار شده بود و بسیاری از هواداران بابت اینکه باشگاه، انتقادها به کادرفنی را زیر پست‌های اینستاگرام پاک می‌کند، گلایه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: مذاکرات جدی جواد نکونام با سرمربی ازبکستان/ شوک استقلال به جلال الدین ماشاریپوف!

اتفاق عجیب در فضای رسانه‌ای استقلال/ هواداران حق نظر دادن ندارند! + عکس

نظر شما