شناسهٔ خبر: 67310854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تکليف پذيرفته شدگان چند برابر ظرفيت آزمون استخدام دبيري و هنرآموزي گلستان چيست؟

صاحب‌خبر -
تکليف پذيرفته شدگان چند برابر ظرفيت آزمون استخدام دبيري و هنرآموزي گلستان چيست؟

خبرگزاری آریا- مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش گلستان آخرین اقدام پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی استان در سال 1403را تشریح کرد.

 

 محمد لطفی در گفت‌وگو با آریا با بیان اینکه معرفی شدگان استان گلستان در اسرع وقت با مراجعه به اداره آموزش و پرورش شهرستان محل سکونت «واحد گزینش» یک نسخه از فرم اطلاعات فردی را تکمیل و تحویل دهند، اظهار کرد: پذیرفته شدگان باید طبق اطلاعیه‌های منتشر شده از درگاه سازمان ملی سنجش کشور، نسبت به تکمیل «نمون برگ‌های خوداظهاری» در مهلت مقرر از طریق درگاه my.medu.ir اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه بدیهی است عدم مراجعه و تکمیل این فرم‌ها، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی خواهد شد، ادامه داد: افراد براساس جدول زمانبندی که به پیوست اطلاعیه آمده است با رعایت نکات ذیل در مکان‌های انجام مصاحبه گزینش حاضر شوند.

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه پذیرفته شدگان باید رأس ساعت مقرر در مکان معین شده حضور داشته باشند، افزود: زمان معین شده تقریبی بوده و افراد از آوردن همراه و تلفن همراه در محل مصاحبه جداً خودداری نمایید.

وی با بیان اینکه چنانچه زمان انجام مصاحبه گزینش با تحویل مدارک یا ارزیابی تخصصی در یک روز بود، ابتدا به مکان انجام ارزیابی تخصصی یا تحویل مدارک و سپس به مکان انجام مصاحبه گزینشی مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: فرم اطلاعات فردی تکمیل شده به همراه اصل شناسنامه و کارت ملی و کارت پایان خدمت برای آقایان و گواهی عضویت بسیج معتبر و همچنین مقام یا رتبه در سطوح «بین‌المللی، کشوری، استانی و منطقه‌ای» در رشته‌های مختلف و کپی کارت ایثارگری را جهت رؤیت به مصاحبه‌گر گزینش تحویل دهند.

انتهای پیام

نظر شما