شناسهٔ خبر: 67310361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در دولت سیزدهم؛

۱۸۶۷ کیلومتر لوله گذاری آب و فاضلاب در استان اصفهان انجام شد

اصفهان- مدیرعامل شرکت آبفای اصفهان گفت: ۱۸۶۷ کیلومتر لوله گذاری آب و فاضلاب با ارزش سرمایه گذاری ۱۲۸ هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال، در راستای خدمت جهادی آبفای استان اصفهان در دولت سیزدهم اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر حسین اکبریان با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۷۱ پروژه با ارزش سرمایه گذاری ۲۱ هزار ۸۷۲ میلیارد ریال در استان اصفهان افتتاح شده است، افزود: حدود ۱۳۵۹ کیلومتر لوله گذاری در بخش آب و ۵۰۸ کیلومتر لوله گذاری در بخش فاضلاب اجرا شده است.

وی از احداث و تکمیل ۴۱ هزار و ۹۵۰ مترمکعب مخزن در سطح استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در کنار طرح ملی جهاد آبرسانی، آبفای استان اصفهان طرح جهاد مخزن سازی را نیز در دستور کار خود قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان طرح ملی جهاد آبرسانی در راستای محرومیت زدایی از روستاها را یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: از لوله گذاری‌های آب انجام شده، ۱۷۱ کیلومتر، مربوط به طرح جهاد آبرسانی در روستاهای نائین، سمیرم و فریدونشهر است.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره آبفای استان اصفهان خدمت بی منت را از مشخصه‌های اصلی دولت رئیس جمهور شهید عنوان و خاطر نشان کرد: این شرکت بر اساس وظیفه‌ای که در قبال مردم دارد همچنان با قدرت به خدمات جهادی مبتنی بر دانش خود در راستای تأمین رضایت مشترکین ادامه خواهد داد.

نظر شما