شناسهٔ خبر: 67310246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد؛

برگزاری جشن غدیر به صورت خیابانی در ایلام با برپایی ۶۰ غرفه

ایلام-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری جشن غدیر به صورت خیابانی در ایلام با برپایی ۶۰ غرفه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی رحیمی ظهر شنبه در نشست خبری اظهار کرد: جشن عید غدیر خم امسال روز سه شنبه پنجم تیرماه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ در مرکز استان به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه که از مسیر میدان امام (ره) تا میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام برگزار خواهد شد، ۶۰ غرفه مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی، مشاوره، ایستگاه‌های صلواتی و غیره برپا می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام توزیع نذورات، قرعه کشی و اهدا جوایز و مولودی خوانی با حضور مداحان اهل بیت (ع) را از دیگر ویژه برنامه‌های عید غدیر در استان برشمرد و بیان داشت: علاوه بر این جشن‌های عید غدیر نیز طی روزهای اخیر در مناطق مختلف استان نیز به صورت محله محور برگزار می‌شود.

وی از آماده سازی یک هزار و ۵۰۰ پرچم متبرک حضرت علی (ع) برای توزیع بین مردم به مناسبت عید غدیر خبر داد و یادآور شد: این پرچم‌ها با حضور سادات معزز بین مردم توزیع خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام در بخشی دیگری به برنامه ریزی این سازمان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اجرای این برنامه‌ها تابستان امسال در ۱۰۰ نقطه مختلف استان با انجام فعالیت‌های مختلف اجرا خواهد شد.

رحیمی همچنین به طرح زندگی با آیه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح ۲۶۰ آیه قرآن متناسب با عید غدیر به مردم آموزش داده شده تا ادبیات مردم رنگ و بوی قرآن بگیرد.

نظر شما