شناسهٔ خبر: 67310152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر در مسیر جدید فوتبال

یک احتمال جذاب: مربیگری شیمبا در ایران

احتمال دارد لوسیانو پریرا برترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر به عنوان مربی در فوتبال ایران به فعالیتش ادامه بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مهاجمی نام آشنا برای فوتبالدوستان ایرانی است؛ بازیکن برزیلی که طی 12 سال گذشته با پیراهن تیم‌های مختلف در لیگ برتر ایران توپ زد و رکوردهای خاصی را به ثبت رساند، در لیگ بیست و سوم نیز برای مس رفسنجان و فولاد خوزستان به میدان رفت.

پریرا که به شیمبا معروف است، در لیگ بیست و سوم از مرز 40 سالگی نیز عبور کرد و لقب مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر ایران را به خود اختصاص داد. با این حال او در فصل اخیر با عبور از رکورد 100 گل زده در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر ایران عنوانی جذاب را به خود اختصاص داد و جمع گل‌های زده خود را در لیگ ایران به 103 گل رساند.

شیمبا که از ابتدای نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم راهی فولاد خوزستان شد، حالا در آستانه 41 سالگی هنوز تصمیمی برای آینده فوتبالی خود نگرفته است. این مهاجم برزیلی که اطرافیانش می‌گویند زندگی‌ای بسیار حرفه‌ای دارد از دیدگاه خودش می‌تواند حداقل یک فصل دیگر به فوتبال بازی کردن ادامه بدهد، اما یک پیشنهاد جذاب برای پریرا مطرح شده که شاید نظرش را عوض کند.

گفته می‌شود شیمبا به واسطه سال‌ها حضور در کشور ایران دوستان زیادی در فوتبال کشور ما دارد و به همین خاطر یک پیشنهاد جذاب برای او شروع دوران مربیگری در ایران است. پریرای 40ساله خودش هم بسیار علاقه‌مند به مربیگری است و با توجه به علاقه‌ای که به فوتبال ایران دارد، هیچ بعید نیست که ضمن خداحافظی از فوتبال در کشور ایران، مربیگری را نیز در کشور ما شروع کند.

پریرا فعلا به برزیل سفر کرده و در کنار خانواده به استراحت می‌پردازد. او باید در روزهای آینده تصمیم خود را برای آینده فوتبالش بگیرد و باید دید چه سرنوشتی در فضای فوتبال خواهد داشت.

نظر شما