شناسهٔ خبر: 67309918 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

جزئیات مهم درباره مناظره انتخاباتی ریاست‌جمهوری/ از این شبکه‌ها دنبال کنید

اقتصادنیوز: تا پیش از برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه هشت تیرماه، 2 مناظره تلویزیونی از مجموع پنج مناظره توسط شبکه یک سیما پخش می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، در جریان تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1403، برگزاری پنج مناظره تلویزیونی در برنامه نامزدهای انتخاباتی قرار گرفت. از این پنج مناظره تاکنون سه قسمت آن به صورت زنده پخش شده است. 

مخاطبان می توانند 2 مناظره باقیمانده را روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری مصادف با چهار و پنج تیرماه از شبکه یک سیما به تماشا بنشینند.

به گزارش اقتصادنیوز، بر اساس قرعه کشی انجام شده در مناظره چهارم، صندلی کاندیداها به این ترتیب مشخص شده است: شماره یک: قالیباف، شماره دو: پزشکیان، شماره سه: قاضی زاده هاشمی، شماره چهار: پورمحمدی، شماره شش: زاکانی و شماره پنج: جلیلی.

این مناظره دوشنبه شب از ساعت 20 پخش می شود.

خبر مرتبط
از وعده‌های طلایی تا سناریوی تخریب/ حسن روحانی؛ غایبِ حاضر مناظره‌ها+ فیلم

اقتصادنیوز: شروع مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازار اظهارنظرها درباره 6 نامزد نهایی را حسابی داغ کرده است.

همچنین در مناظره پنجم که روز سه شنبه پنج تیرماه از ساعت 12:30 پخش می شود، صندلی نامزدها به این ترتیب مشخص شد: شماره یک: قاضی زاده هاشمی، شماره دو: زاکانی، شماره سه: جلیلی، شماره چهار: پورمحمدی، شماره پنج: قالیباف و شماره شش: پزشکیان.

مناظره‌ها را از کدام شبکه‌های تلویزیونی ببینیم؟

هم‌زمان با شبکه یک سیما این مناظره‌ها به صورت زنده با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت روی آنتن می‌روند و شبکه جام جم نیز این مناظره‌ها را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

نظر شما