شناسهٔ خبر: 67309787 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

محمدجواد ظریف در کاشان:

ده دقیقه در صداوسیما صحبت کردم انگار آب در لانه مورچه ریختند | مگر واکسن خمره رنگرزی‌ است که یک هفته بعد از خروج ما از وزارت خارجه میلیون‌ها دوز وارد شود؟

محمدجواد ظریف تصریح کرد: یک اقلیت کوچک نمی‌خواهند بگذارند مردم حرف حق را بشنوند.بگویید چه کسی تحریم آمریکاست؟من تحریمم یا آقایان جلیلی و قالیباف؟ گروهی نمیخواهند شما و رای شما تاثیر داشته باشید. به شما به عنوان کسی که با چند رییس‌جمهور کار کرده می‌گویم که فرق می‌کند چه کسی رییس‌جمهور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از انتخاب محمدجواد ظریف در کاشان تصریح کرد: یک اقلیت کوچک نمی‌خواهند بگذارند مردم حرف حق را بشنوند. بگویید چه کسی تحریم آمریکاست؟ من تحریمم یا آقایان جلیلی و قالیباف؟

به گزارش انتخاب، وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم خاطرنشان کرد: گروهی نمیخواهند شما و رای شما تاثیر داشته باشید. به شما به عنوان کسی که با چند رییس‌جمهور کار کرده می‌گویم که فرق می‌کند چه کسی رییس‌جمهور باشد.

 

ظریف در کاشان:ما مثل اقلیتی که در کشور سرکوبگرِ اکثریت شده نیستیم یادتان باشد که چه کسی گند چای دبش را درآورد

مانع واردات واکسن شدند و وقتی دولت را تحویل میدادیم ۱۲۰ میلیون دوز واکسن وارد شده بود! مگر واکسن خمره رنگرزی‌ است که یک هفته بعد از خروج ما از وزارت خارجه میلیون‌ها دوز وارد شود؟ شما همه مخالفینتان را در این کشور خفه کرده‌اید

نظر شما