شناسهٔ خبر: 67309716 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

تبریک مدیر جامعة الزهرا(س) به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارسال پیامی، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را به حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در این پیام آمده است:

حضور حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای قمی (زیدعزه‌العالی)

رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی

سلام علیکم

با احترام، بدین وسیله فرا رسیدن یکم تیر ماه، روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(قدس سره) را به حضرت‌عالی و مبلغانِ عرصه دین و حافظان سنگرِ فرهنگ اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

حوادث اخیر پس از شهادت خادمین ملت «رئیس جمهور شهید و هیات همراه ایشان»، بار دیگر ثابت کرد اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تداوم انقلاب اسلامی، پیوند ناگسستنی با مردم دارد. امیدوارم با استفاده از این ظرفیت و با رهنمودهای اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و تدابیر حکیمانه حضرتعالی، همه فعالان عرصه تبلیغ با اتکا به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش جهت بصیرت‌افزایی و تبیین ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زودهنگام «چهاردهمین دوره ریاست جمهوری» و همچنین انتخاب کاندیدای اصلح، پیروز و سربلند باشند.

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع، آماده‌ همکاری جهت تدوین و ارائه پیوست‌های پژوهشی، فرهنگی و دینی، متناسب با شرایط و اولویّت‌های کشور می‌باشد.

از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات خاص حضرت ولیّ‌عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را برای حضرتعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

انتهای پیام

نظر شما