شناسهٔ خبر: 67308865 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

در خبرورزشی امروز می‌خوانید؛ رونمایی از ۶ بازیکن مورد نظر استقلال در نقل‌وانتقالات

آبی‌ها رضاییان، لیموچی، کریمی، دانشگر و... را می‌خواهند و با درخواست جذب این بازیکنان وارد نقل و انتقالات خواهند شد.

صاحب‌خبر -

جواد نکونام که ۲ سال دیگر قرارداد دارد، امیدوار است در استقلال بماند و طبعاً اگر بماند، بازیکنان جدیدی را جذب خواهد کرد. طبق شنیده‌های ما جواد قصد دارد اکثر نفرات اصلی فصل گذشته را حفظ کند ولی طبعاً چند نفری که کم بازی می‌کردند و خیلی مورد اعتماد نبودند، باید بروند.

به گزارش خبر ورزشی، طی روزهای گذشته صحبت‌های ضد و نقیضی در مورد احتمال جدایی سیلوا، یامگا، حامدی‌فر، رمضانی، فخرالدینی، امیرعلی صادقی، پیمان بابایی و... مطرح شد که البته هیچ‌کدام قطعی و تأیید شده نیست. نکونام می‌داند باید تیم پرقدرتی برای آسیا ببندد و کارش در لیگ ۲۴ هم خیلی سخت است به همین دلیل چاره‌ای جز بستن یک تیم پرقدرت ندارد. در همین راستا شنیدیم نکونام برای تقویت خط دفاعی و سمت چپ میلاد زکی‌پور و محمد دانشگر را می‌خواهد و برای جناح راست نظر مثبتی روی رامین رضاییان دارد. بازیکنان پرسپولیس چند سال قبل مانع بازگشت رامین به تیم‌شان شدند و این بازیکن در بازی چند هفته قبل هم از سوی بخشی از هواداران پرسپولیس هو شد اما باید دید اگر جواد بماند، رامین استقلالی می‌شود؟ رضاییان حتی می‌تواند برگ برنده نکونام باشد اما به هر حال پروسه انتقالش به استقلال راحت نخواهد بود. رضاییان اگر بیاید، قاعدتاً جای یامگا می‌آید و فخرالدینی از استقلال می‌رود.

از دیگر نفرات مورد نظر جواد نکونام می‌توان به مهدی لیموچی (آلومینیوم)، محمد کریمی (سپاهان) و جواد آقایی‌پور (استقلال خوزستان) اشاره کرد. با این حساب باید گفت استقلال ۴ بازیکن سپاهان را می‌خواهد اما باید دید می‌تواند آنها را جذب کند یا نه؟ بازیکنی چون رضاییان و حتی محمد کریمی آزاد هستند ولی شرایط بقیه خیلی مشخص نیست. استقلال احتمالاً یکی، دو بازیکن خارجی را هم جذب می‌کند. یکی از آنها شاهمرادف مهاجم تیم ملی ازبکستان و همبازی ماشاریپوف است که ظاهراً آبی‌ها بدشان نمی‌آید او را جذب کنند. استقلال حتماً باید یک مهاجم گلزن هم جذب کند چون معلوم نیست حتی اگر آقایی‌پور جذب شود، جواب بدهد. خیلی از خوزستانی‌ها در استقلال ناکام مانده‌اند و به طور کلی جذب بازیکنان جنوبی در این تیم ریسک بزرگی محسوب می‌شود.

ختم کلام اینکه نکونام قصد دارد تیم پرقدرتی ببندد اما ابتدا باید جای پای خودش را محکم کند و سپس به فکر جذب ۶، ۷ بازیکن خوب و بزرگ باشد. مشکل استقلال پارسال این بود که بازیکن بزرگ کم داشت وگرنه هیچ بعید نبود به جای پرسپولیس قهرمان شود.

روزنامه خبرورزشی ۲ تیر ۱۴۰۳ را از این لینک خریداری کنید.

نظر شما