شناسهٔ خبر: 67308370 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

محمدبیگی در تذکر شفاهی:

کاندیداهای جریان انقلاب باید با هم اجماع کنند

زهرا علیدادی

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: کاندیداهای جریان انقلاب باید اجماع کنند چرا که در غیر این صورت ریلی که توسط شهید رئیسی بنا شد رو به اضمحلال می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی در جلسه علنی امروز (شنبه ۲ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: مهمترین فرآیند کشور یعنی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که این انتخابات نیازمند عزم و اراده جدی برای خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم است.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث می‌شود گامی مستحکم‌تر در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، تمدن سازی نوین اسلامی و کمک به جبهه مقاومت برداشته شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این برهه حساس که چشم جهانیان به ایران اسلامی دوخته شده است، از همه مردم برای مشارکت حداکثری و برگزاری یک انتخابات پرنشاط، همدلانه و اخلاق‌مدارانه دعوت می‌کنم.

محمدبیگی با بیان اینکه همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید با وفاق و همدلی عمل کنند، گفت: کاندیداهای جریان انقلاب اسلامی باید اجماع کنند چرا که در صورت عدم اجماع آنها با یکدیگر این خطر وجود دارد که ریل مستحکمی که توسط جریان انقلاب و دولت قوی شهید رئیسی گذاشته شد، رو به تضعیف برود.

وی تاکید کرد: نباید اجازه داد جریان‌های نفوذ و نفاق بین کاندیداهای انقلابی تفرقه ایجاد کنند. از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری انتظار دارم برنامه شفاف و روشن خود را درباره مسائل زنان، خانواده و جمعیت به مردم ارائه کنند.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه فقط نقد کنیم در حالی که خودمان مسبب وضع موجود هستیم، به هیچ وجه راهگشا نیست. کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید راهبردهای عملی و برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند. در صورت عدم اجماع کاندیداهای جریان انقلاب شاهد شرایط دهه ۹۰ و گره زدن زندگی مردم به برجام‌ها و به اضمحلال رفتن مسائلی چون تولید مسکن و بهبود رشد اقتصادی خواهیم بود.

نظر شما