شناسهٔ خبر: 67307941 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

دژپسند: هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای از جمله اعتماد انجام ندادم

اعتماد نوشت: در روزهای اخیر، برخی رسانه‌ها اقدام به انتشار خبری جعلی کردند که بر مبنای آن آقای فرهاد دژپسند وزیر سابق اقتصاد گفت‌وگویی با روزنامه اعتماد کرده و در آن اظهارنظرهایی درباره دولت روحانی و رئیسی کرده است.

صاحب‌خبر -
دژپسند: هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای از جمله اعتماد انجام ندادم
کد خبر: 664292
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۲۵:۱۷

اعتماد: در روزهای اخیر، برخی رسانه‌ها اقدام به انتشار خبری جعلی کردند که بر مبنای آن آقای فرهاد دژپسند وزیر سابق اقتصاد  گفت‌وگویی با روزنامه اعتماد کرده و در آن اظهارنظرهایی درباره دولت روحانی و رئیسی کرده است.

«اعتماد» ضمن تکذیب این خبر دروغ ، تاکید می‌کند چنین گفت‌وگویی با آقای دژپسند انجام نداده است. همچنین آقای دژپسند هم این خبر جعلی را تکذیب کرده است که تکذیبیه ایشان را در ادامه می‌خوانید:

اخیرا در رسانه های مجازی از قول بنده مطالبی تحت عنوان مصاحبه با « اعتماد»  منتشر شده است که  بنده از آن هیچ اطلاعی ندارم، و اتفاقا هیچ سابقه ای هم در آن رسانه رسمی کشور یافت نشد. چرا که این جانب پس از دوره وزارت هیچ مصاحبه ای با هیچ رسانه ای نداشته ام به همین دلیل متن تنظیمی هیچ تناسبی با ادبیات معمول بنده ندارد.

وضع و حال و شرایط سخت حاکم بر کشور به گونه‌ای است که ایجاب می کند ما باوحدت و همدلی کمک کنیم تا کشور به مرتبتی مناسب شان ملت عزیز ایران دست یابد، ونباید رفتار و حرکتی داشته باشیم که موجب اختلال در روند توسعه ایران عزیز شود.

دژپسند

برچسب‌ها:

نظر شما