شناسهٔ خبر: 67307231 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

مهلت ثبت‌نام این وام قرض‌الحسنه تمدید شد

اقتصادنیوز: صندوق نوآوری و شکوفایی از تمدید مهلت ثبت‌نام شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا برای بهره‌مندی از تسهیلات قرض‌‍‌الحسنه ۳ میلیارد تومانی بسته حمایتی «۱۰۰۰ فناور» با توجه به استقبال آنها از این تسهیلات تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم)، برنامه «جهش تولید دانش‌بنیان» در قالب ۸ بسته حمایتی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی از اواسط اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

«۱۰۰۰ فناور» یکی از بسته‌های حمایتی هشت‌گانه این برنامه است که با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان «نوپا» و تبدیل کردن آنها به شرکت‌های دانش‌بنیان «فناور» اجرا می‌شود. 

تسهیلات قرض‌الحسنه بسته «۱۰۰۰ فناور» به طور یکجا، بدون تنفس و با دوره بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماهه تا سقف ۳ میلیارد تومان، با معرفی صندوق نوآوری و شکوفایی و از سوی بانک‌های عامل به شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا که شرایط تعیین‌شده از جمله فروش کل کمتر از ۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲، برنامه‌ عملیاتی مشخص برای افزایش فروش محصولات/ خدمات دانش‌بنیان، افزایش تعداد نیروی انسانی بیمه‌شده‌ به بیش از ۱۰ نفر تا پایان سال ۱۴۰۳ را داشته باشند، می‌توانند از تسهیلات این برنامه بهره‌مند شوند.

با توجه به استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا از تسهیلات قرض‌الحسنه بسته «۱۰۰۰ فناور»، مهلت ثبت‌نام برای بهره‌مندی از این تسهیلات تا پایان تیرماه تمدید شد. 

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از طریق وب‌گاه صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی www.inif.ir درخواست خود را ثبت کنند. 

برچسب‌ها:

نظر شما