شناسهٔ خبر: 67306785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح ۶۱۷ پایگاه فراغت دانش‌آموزی در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از فعالیت ۶۱۷ پایگاه فراغت دانش‌آموزی تابستانی در استان خبر داد و گفت: امیدواریم در مسیری قرار بگیریم که دانش‌آموزان علاوه بر مهارت‌های زندگی، مهارت‌های فنی را هم آموزش ببینند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله حبیبی امروز با اشاره به افتتاح طرح جامع غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان خوزستان از ابتدای تیرماه، در جمع خبرنگاران گفت: آموزش و پرورش از امکانات و فضاهای مناسبی از جمله کانون‌ها، مراکز دارالقرآن و سالن‌های ورزشی و نیروهای توانمند در تابستان استفاده می‌کند تا اوقات فراغت خوبی برای دانش‌آموزان فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم فعالیت دانش‌آموزان در تابستان، افزود: ما معتقد هستیم آموزش و پرورش تعطیلی نخواهد داشت و مدرسه کانون تربیتی محلی خواهد بود و نقش خود در حوزه آموزش و پرورش را انجام می‌دهد که در این راستا همه ظرفیت‌ها در تابستان برای استفاده دانش‌آموزان  فعال خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به افتتاح و فعالیت 617 پایگاه فراغت در خوزستان از امروز گفت: امیدواریم در مسیری قرار بگیریم که دانش‌آموزان هنرمند داشته باشیم که علاوه بر مهارت‌های زندگی، مهارت‌های فنی را هم آموزش ببینند و در آینده از این هنر خود در زمینه اشتغال استفاده کنند.

حبیبی بیان کرد: از همه فرمانداران در سطح شهرستان‌ها به عنوان روسای آموزش و پرورش انتظار داریم از نظر مالی و تقویت روحی از همکاران ما حمایت کنند.

انتهای پیام/735

 

نظر شما