شناسهٔ خبر: 67306302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سالن چند منظوره حجاب با حضور وزیر ورزش افتتاح شد

سنندج-استخر و سالن چندمنظوره ورزشی حجاب با حضور وزیر ورزش و جمعی از مسوولان و ورزشکاران استان کردستان افتتاح و راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی صبح شنبه در این آئین هدف از سفر خود به استان را افتتاح این سالن ورزشی و بازدید از سالن ۶ هزار نفری ۲۲ گولان بیان کرد.

وی اتمام پروژه‌های نیمه تمام را از سیاست‌های دولت عنوان کرد و گفت: از ابتدای کار دولت هزار و ۹۲۶ پروژه در کشور افتتاح و به بهره برداری رسیده است و این سیاست که بر اساس مصوبه شورای مصوب ابلاغ شده ما موظف به اجرای آن هستیم.

افتتاح و بهره برداری از استخر و سالن چندمنظوره حجاب سنندج و بازدید از یک پروژه ورزشی استخر سرپوشیده و سالن ورزشی چند منظوره حجاب سنندج که مراحل ساخت، بازسازی و تجهیز کامل آن از طریق قانون ماده (۲۷) مبنی بر واگذاری تکمیل و احداث پروژه‌های دولتی به بخش خصوصی سال ۹۹ به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد و اوایل سال جاری با تجهیز کامل این طرح آماده افتتاح و بهره برداری است، مورد بازدید وزیر ورزش قرار گرفت.

این استخر که مجهز به امکانات جکوزی، حوضچه آب گرم و سرد، استخر کودکان، حمام ترکیبی، سونای بخار خشک، سرسره و تجهیزات جانبی است با همت بخش خصوصی و سرمایه گذاران این بخش تکمیل، بازسازی و تجهیز شده است

نظر شما