شناسهٔ خبر: 67305882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازگشت نخستین گروه حجاج خراسان جنوبی از ۵ تیر

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از بازگشت نخستین گروه حجاج استان به وطن از پنجم تیرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عظیم طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام حج و زیارت استان میزبان یک هزار و 595 نفر زائر در قالب 11 کاروان خواهیم بود که نخستین گروه از زائران ساعت 13:45 دقیقه روز سه شنبه پنجم تیر‌ماه با پرواز 3691 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند خواهند شد.

وی ضمن تأکید بر اینکه اصل تکریم زائران و مستقبلین در عملیات بازگشت زائران حج تمتع سرلوحه تمامی اقدامات پرسنل است، افزود: تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حجاج نظیر آماده سازی تجهیزات ترمینالی، سرویس و آماده‌سازی تسمه نقاله‌ها، تأمین چرخ دستی و... اندیشه شده و با آمادگی کامل به استقبال زائران سرزمین وحی خواهیم رفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: علاوه بر بسیج تمام عوامل فرودگاهی،با تشکیل کمیته عملیات حج با مشارکت تمامی سازمان‌های و ارگان‌های مرتبط از جمله سپاه، پلیس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در استان، نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام اقدام شده است.

طهماسبی افزود: با توجه به گرمای هوا در ساعات ورود پروازهای ظهر و همچنین به جهت تسریع در امور تحویل بار و خروج زائرین و همچنین حفظ سلامت عزیزان خواهشمندیم مستقبلین حتی‌المقدور از حضور در فرودگاه خودداری کنند.

انتهای پیام/ 252

نظر شما