شناسهٔ خبر: 67305851 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اختصاص زمین برای احداث پارکینگ عمومی در محله "انبارنفت"

شهردار منطقه ۱۱ از اختصاص زمین برای احداث پارکینگ عمومی در محله انبارنفت با هدف روانسازی و ساماندهی ترافیکی در یکی از مهم‌ترین مراکز بنکداری مواد غذایی شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمد موسوی با اشاره به تشکیل جلسه برای ساماندهی ترافیکی محله انبارنفت اظهار کرد: با توجه به وجود بنکداری مواد غذایی در خیابان انبارنفت و بارگیری و تخلیه با حجم بسیار بالا در طول شبانه‌روز، برای رفع معضلات و مشکلات ترافیکی این معبر، اختصاص زمین برای احداث پارکینگ عمومی در این محله در دستور کار قرار گرفت که پس از تعیین و معرفی زمین توسط شهرداری منطقه، مجوزهای لازم برای ساخت پارکینگ در آن گرفته خواهد شد.

شهردار منطقه 11 سد معبر وانت‌بارها را از مهم‌ترین مشکلات ترافیکی در این خیابان دانست و افزود: در مورد سدمعبر این وانت‌بارهای متخلف با همکاری کلانتری، پلیس راهور و عوامل اجرایی ناحیه 4 شهرداری برخورد جدی می‌شود؛ همچنین واحدهای تجاری بزرگ و متخلف که سواره‌رو و پیاده‌رو را به حالت انبار درآورده‌اند، اعمال قانون خواهند شد.

حسن هدایی؛ معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 11 نیز اظهار کرد: جلسه‌ای با موضوع ساماندهی ترافیکی خیابان انبارنفت با حضور معاون فنی و عمران منطقه، رئیس بازرسی، نماینده پلیس راهور، نماینده کلانتری 115 رازی، شهردار ناحیه 4، رئیس اتحادیه بُنکداران مواد غذایی و نمایندگان کسبه محل در دفتر این معاونت برگزار شد.

وی افزود: از جمله مصوبات این جلسه، گشت و بازدید مستمر نیروهای شهربان ناحیه 4 و معاونت خدمات شهری با حمایت کلانتری 115 رازی، انعقاد قرارداد با شرکت معتبر توسط کسبه و هیئت امنای خیابان انبارنفت برای ایجاد نظم در تردد و توقف در این خیابان به مدت 2 ماه به صورت آزمایشی و ثبت بازخورد آن برای اجرای جداکننده بود.

هدایی ادامه داد: همچنین مقرر شد ناحیه 4، پارکینگ تهرانی را بازدید و برای آزادسازی آن و خدمت‌رسانی به شهروندان اقدام کند. در انتهای این نشست، نماینده اتحادیه بُنکداران مواد غذایی و نمایندگان کسبه محل، ضمن تشکر از دغدغه شهرداری منطقه نسبت به کاهش ترافیک و روانسازی تردد برای شهروندان، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در مورد طرح‌هایی مانند خیابان انبارنفت اعلام کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما