شناسهٔ خبر: 67305099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح ۱۹۲۶ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در دولت سیزدهم

وزیر ورزش و جوانان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۱۹۲۶ پروژه نیمه تمام ورزشی به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پیش‌ازظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه استخر حجاب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ابراز خرسندی از حضور در کردستان اظهار داشت: این استخر را با بهترین امکانات و تجهیزات به‌روزرسانی و برای استفاده مردم کردستان آماده کردیم تا هدیه‌ای از ظرف دولت با مشارکت بخش خصوصی برای آقایان و بانوان کردستانی - سنندجی باشد.

وی گفت: این استخر با مشارکت بخش خصوصی و در قالب ماده 27 مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پس از این مراسم از ورزشگاه شش هزار نفری 22 گولان سنندج که اتمام آن یکی از دغدغه‌های مسئولان استانی و کشوری است، بازدید خواهیم کرد، تصریح کرد: این پروژه ملی و امیدواریم بتوانیم اعتبارات لازم مانده را تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه به طور کلی سیاست دولت اتمام هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام است، خاطر نشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم 1926 پروژه نیمه تمام ورزشی به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

هاشمی با ذکر اینکه تداوم اتمام پروژه‌های ناتمام در دستور کار است، بیان کرد: تمام ظرفیت‌ها را بر اساس شورای عالی ورزش که برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌ها، مصوب کرده، به‌کار گرفته تا هر چه سریع‌تر فضاهای ورزشی را در اختیار ورزشکاران و مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/481/

نظر شما